فرماندار مشگین‌شهر گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند و این چشمان بیدار جامعه مسؤولان را در بهتر انجام دادن وظایفشان یاری می‌کند.
کد خبر: ۲۷۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 07 August 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مشگین‌شهر اظهار کرد: رسانه‌ها با همت خود و اطلاع‌رسانی‌های خود عملکردهای انجام یافته را نمایان ساختند که این حرکت عظیم جایگاه شهرستان مشگین‌شهر را به همگان نشان داد.

وی تصریح کرد: حمایت جانانه رسانه‌ها در طول این مدت ما را به آینده امیدوار کرده به طوری که صاحبان قلم و اصحاب رسانه اصلی‌ترین اقدام را در معرفی شهرستان و در حوزه گردشگری انجام دادند که ماحصل این زحمات را اکنون ما در بحث گردشگری مشاهده می‌کنیم، به طوری که شهرستان مشگین‌شهر اکنون یک برند گردشگری شده است.

فرماندار مشگین‌شهر گفت: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستند و این چشمان بیدار جامعه همیشه ما را در بهتر انجام دادن وظایفمان یاری کردند.

امامی یادآور شد: ما در جشنواره بهار مشگین‌شهر که سال گذشته برگزار شد شاهد این بودیم که تمامی اتفاقات این مراسم تیتر یک روزنامه‌های کشوری بود و این مرهون زحمات گسترده خبرنگاران این شهرستان هست که بسیار ستودنی است.

رئیس شورای اداری مشگین‌شهر ادامه داد: علیرغم وجود سلایق مختلف در سطح شهرستان مشگین‌شهر و رسانه‌ها تمامی تیم‌های خبری این شهر با همدلی و یکدلی و با احساس مسؤولیت خود در یک راستا فعالیت کردند و همه این اقدامات بود که باعث شد اول اینکه جایگاه رسانه‌ها مشهود باشد دوم هم اینکه این اقدامات باعث شد که شهرستان مشگین‌شهر از بن بست خارج شود.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، خبرنگاران شهرستان مشگین‌شهر به همراه فرماندار این شهرستان برای بازدید از پروژه‌های مختلف گردشگری و عمرانی راهی کارگاه‌های عمرانی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار