طباطبائی:
تابناک: نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳ مقوله مهم آب، اشتغال و آلودگی محیط زیست از مهمترین مشکلات استان اصفهان بوده که امید می رود هیئت دولت بتواند جمع‌بندی خوبی داشته باشد.
کد خبر: ۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰ 04 February 2015

سید حمیدرضا طباطبائی نائینی در گفت‌وگو با تسنیم پیرامون سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان اصفهان اظهار داشت: به طور قطع سفر هیئت وزیران و رئیس جمهور به استان اصفهان می‌تواند مقداری از مشکلات مردم استان را مرتفع کند و شبهات را برطرف کند.

وی با بیان اینکه موضوع آب یک بحث حیاتی برای استان بوده، افزود: موضوع آب در استان در کش‌وقوس‌هائی با استان‌های هم‌جوار بوده که امید داریم رئیس‌جمهور با حضور در اصفهان و رویت مشکلاتی که در زمینه آب در این استان وجود دارد، به این جریان‌ها پایان دهد و منابع آبی که باید برای زاینده‌رود تامین شود، با دستور مستقیم رئیس‌جمهور اجرائی و عملیاتی شود.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل بی‌کاری در استان اصفهان تصریح کرد: معضل بی‌کاری در استان اصفهان مشکلات عمده‌ای را به وجود آورده که امید داریم با تدابیر رئیس‌جمهور این مشکلات در استان مرتفع شود.

وی با اشاره به وضعیت آلودگی محیط زیست در اصفهان گفت: اصفهان از نظر آلایندگی‌های محیط زیست وضعیت خوبی را ندارد و در بعضی از اوقات این وضعیت به مرز هشدار و خطر می‌رسد که امید داریم در 3 مقوله مهم آب، اشتغال و آلودگی محیط زیست که از مهمترین مشکلات استان بوده، هیئت دولت بتواند جمع‌بندی خوبی را داشته باشد.

طباطبائی با اشاره به برخورداری استان اصفهان خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند استان اصفهان برخوردار بوده، ما نمی‌گوئیم که این استان برخوردار نیست اما نقاطی در این استان وجود دارد که حتی از نقاط مرزی کشور نیز محروم‌تر بوده، به طور مثال در شهرستان خور و بیابانک گاز طبیعی و آب شیرین برای مصرف وجود ندارد و جاده‌های این حوزه نیز مشکلات زیادی را دارد.

وی افزود: واژه برخورداری در مورد استان اصفهان صدق نمی‌کند و امید داریم که با ایجاد نگرش جدید در هیئت دولت نسبت به استان اصفهان، مشکلات این استان مرتفع شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار