وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: قدرت ملی و حیات هر جامعه به میزان تولید و تلاش کارگران بستگی دارد.
کد خبر: ۲۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹ 25 April 2015
علی ربیعی در حرم مطهر امام راحل و در اجتماع کارگران با بیان اینکه متاسفانه هم اکنون با جهت گیری های اساسی فاصله داریم، اظهار داشت: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه قدرت ملی و حیات هر جامعه به میزان تولید آن کشور بستگی دارد، افزود: مردم با بصیریت و قدرشناس ایران اسلامی پیشرفت و رسیدن به قله های افتخار را مدیون اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون شهدا می دانند.

وی تاکید کرد: اگر کارگران امروز منزلت و عظمت دارند از برکت وجود اندیشه های ناب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

ربیعی خاطر نشان کرد: هر ایرانی باید با آرامش و امنیت زندگی کند و هیچ ایرانی نباید در زندگی رنج و دردی داشته باشد، زیرا شاد زیستن حق ایرانیان است.

وی با اشاره به طرح بیمه سلامت گفت: تاکنون بیش از 8 میلیون نفر فاقد بیمه تحت پوشش بیمه ای قرار گرفتند و با این طرح هیچ ایرانی بدون دفترچه خدمات درمانی نخواهد بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت یازدهم افزود: به عنوان وزیر کار افتخار می کنم که خودم روزی یک کارگر بوده و با مشکلات این قشر بیگانه نیستم.

ربیعی اظهار داشت: رابطه دولت و مردم باید تداوم داشته باشد و با یک خیز جمعی برای رفع مشکلات باید به یکدیگر کمک کنیم.

همچنین طبق برنامه اعلام شده در حاشیه ادای احترام وزیرتعاون کار و رفاه اجتماعی به مقام شامخ امام راحل، وی در اولین روز از هفته کارگر برای دیدار با مراجع عظام به قم عزیمت خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار