آیت الله علما:
امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری همیشه و در همه حال دغدغه وضعیت و معشیت مردم را دارند و این موضوع را همواره به مسئولان یادآوری می کنند.
کد خبر: ۲۷۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴ 05 August 2016

به گزارش خبرنگار تابناک در کرمانشاه، آیت الله علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همیشه و در همه حال دغدغه وضعیت و معشیت مردم را دارند و این موضوع را همواره به مسئولان یادآوری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کد: رهبر معظم انقلاب بارها گفته اند که هفت ماه از موضوع برجام گذشته است ولی طرف مقاب هر روز یک بازی جدید در مقابل جمهوری اسلامی انجام می دهد.

آیت الله مصطفی علما با اشاره به بدعهدی آمریکا و حامیانش، تاکید کرد: ایران اسلامی کشوری قوی و دارای ذخائر بسیار مهمی است و باید به این پتانسیل های داخلی توجه بیشتری شود.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن 5 ذی القعده، عنوان کرد: امامزادگان ماوا و مامن هر مومنی است و باید برای تبدیل کردن بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تلاش خودمان را داشته باشیم.

وی افزود: بیستم و یک مرداد، روز حمایت از صنایع کوچک است و این صنایع در علم اقتصاد از اهمیت والایی برخوردار هستند،لذا دولت از هرگونه کمکی به این صنایع نباید دریغ بوروزد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار