معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان قزوینی کسب شد.
کد خبر: ۲۷۱۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 04 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی انصاری صبح پنجشنبه در بیست و سومین جلسه شورای تخصصی پرورشی و فرهنگی که در محل سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری افزود: دانش آموزان قزوینی با شرکت در مسابقات کشوری توانستند ۱۰ رتبه کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز کسب کنند، همچنین کسب رتبه ششم در بخش دانش آموزی و رتبه چهارم در بخش فرهنگیان مسابقات پرسش مهر از دیگر موفقیت های استان در مسابقات کشوری بود.

معاون پرورشی و فرهنگی استان قزوین پیگیری امور مربوط به هدایت تحصیلی دانش آموزان و کسب رتبه برتر کشوری درجشنواره تجارب تربیتی و گروه های آموزشی درس پرورشی را نتیجه تلاش و زحمات همکاران بیان کرد.

حجت الاسلام خسروی معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو قزوین نیز با استناد به آیه ای از قرآن کریم به ارائه توضیحات لازم در خصوص لزوم شکرگزاری از نعمت های خداوند پرداخت.

سپس گزارشی از وضعیت اشتراک مجلات تربیت در سال تحصیلی۹۵-۱۳۹۴ و وضعیت تسویه حساب نواحی و مناطق توسط مسئولین مربوطه ارائه شد و برای اشتراک مجلات شش گانه تربیت توسط مناطق و نواحی در سال تحصیلی۹۶-۱۳۹۵تبادل نظر شد و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار