معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی تبریز و تعویض تاکسی‌های فرسوده موجب کاهش آلودگی هوای شهر و همچنین کاهش مصرف انرژی می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۱ 02 August 2016
مهندس محمدصادق پورمهدی در مراسم تحویل تاکسی‌های جایگزین تاکسی‌های فرسوده و آغاز طرح "من یار مهربانم"، گفت: تردد و خدمات‌رسانی توسط تاکسی‌های فرسوده همواره موجب نارضایتی شهروندان بوده است که با جایگزینی این تاکسی‌ها با تاکسی‌های نو طبیعتا شاهد رفع این نابسامانی نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به این که نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهری سیاست اصولی دولت است گفت: شهرداری تبریز در خصوص بهبود کیفیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر قدم های بزرگی برداشته است و استانداری آذربایجان شرقی نیز همواره حامی این فعالیت‌ها خواهد بود و در توسعه حمل و نقل درون و برون شهری از هیچ کمکی مضایقه نخواهیم کرد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: استفاده از ناوگان نوسازی شده حمل و نقل گامی در راستای بهبود سیمای شهر است و باید با از رده خارج نموده اتومبیل ها و تاکسی های کهنه از شهر منظر عمومی شهر را برای تبریز 2018 آماده کنیم.

پورمهدی در پایان با اشاره به اجرای طرح "من یار مهربانم" در تاکسی‌ون‌های شهر گفت: رانندگان تاکسی در گرما و سرمای شهر زحمت انتقال مسافران به مقصد را انجام می دهند اما چیزی که نباید فراموش شود خوش‌رویی و گشاده رویی با مسافران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است بر اساس طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی تبریز تعداد چهار هزار تاکسی فرسوده این شهر که در طرح نوسازی و تعویض تاکسی های فرسوده ثبت نام ثبت نام کرده اند جایگزین خواهند شد.

با تحویل 230 تاکسی نو به دارندگان تاکسی های فرسوده طرح نوسازی ناوگان تاکسی‌رانی تبریز آغاز شده است و تا پایان سال با همکاری بانک های عامل تمامی چهار هزار تاکسی فرسوده نوسازی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :