کد خبر: ۲۷۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵ 01 August 2016


فرماندار شهرستان نظرآباد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی این شهرستان موظف به حمایت از تولید داخلی شدند.

حجت‌الله صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار داشت: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی از جمله اولویت‌های کلان و اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و دولت تدبیر و امید نیز تمام تلاش خود را برای انجام این مهم به کار بسته است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان نظرآباد تصریح کرد: مدیریت ارشد استان البرز نیز طی سال‌های اخیر بر اساس وظائف قانونی که بر عهده دارد،‌ برنامه‌ریزی خوبی در این حوزه داشته و شاهد هستیم که تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

صادقی گفت: به طور قطع بدون حمایت قاطع، قانونی و همه‌جانبه از تولیدکنندگان بومی و تولیدات داخلی، نمی‌توانیم امیدوار به اجرای سیاست‌های اقتصادی مقاومتی به نحوه صحیح بوده و به توسعه اقتصادی پایدار دست پیدا نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: خوشبختانه شهرستان نظرآباد دارای ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنعتی است و به تمام دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است که باید اولویت خود را حمایت از تولید داخلی قرار دهند.

فرماندار شهرستان نظرآباد افزود: دستگاه‌های اجرایی مرتبط با حوزه صنعت نیز مکلف شده‌اند که با تولیدکنندگان فعال در شهرستان نظرآباد ارتباط مستمر و دائمی داشته و در صورت وجود مشکلات و موانعی در راه تولید، برای رفع این موانع اقدام کنند.

صادقی ادامه داد: فرمانداری نیز حامی تولیدکنندگان داخلی در شهرستان نظرآباد است و بازدیدها و بازرسی‌های مرتبط و مداومی از کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی نظرآباد داریم.

وی با تاکید بر اینکه برای حمایت از تولیدکننده داخلی باید همه توان دستگاه‌های اجرایی بسیج شود،‌ گفت: به طور قطع با مدیران کم‌کار در این حوزه برخورد شده و هیچ عذری پذیرفتنی نخواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نظرآباد افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رونق فعالیت‌های صنعتی در این شهرستان بودیم و در تلاش هستیم با افزایش زیرساخت‌ها از جمله راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید،‌ در این حوزه گام‌های موثری برداریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار