رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز سه سانحه رانندگی در 48 ساعت گذشته در جاده های این استان سه نفر فوت و پنج نفر نیز مجروح شدند.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴ 01 August 2016
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر بروز سه سانحه رانندگی در 48 ساعت گذشته در جاده های این استان سه نفر فوت و پنج نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی  اظهار کرد: سانحه نخست در جاده غارعلیصدر رخ داد که بر اثر آن جوان 25 ساله مجروح و مادر وی جان باخت.

وی توضیح داد: راننده یکدستگاه پراید بعلت انحراف به چپ با تابلوهای جهت نما برخورد کرده و بر اثر اثابت فلز تابلو با لاستیک عقب، لاستیک ترکیده و خودرو به سمت راست جاده منحرف می شود.

وی بیان کرد: در این هنگام خودروی سورای پژو 405 که در مسیر مقابل در حال تردد بود با سرعت به خودروی پراید برخورد کرده و آنرا واژگون می کند.

رئیس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: در این سانحه دو سرنشین خودروی پژو 405 مجروح شده همچنین راننده پراید مجروح و سرنشین آن در دم جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ عزیزی گفت: در سانحه دیگری که در کیلومتر 12 جاده نهاوند - بروجرد رخ داد یک خودروی تیبا واژگون شد که بر اثر آن راننده جان باخته و دو فرزند وی مجروح شدند.

وی افزود: طبق نظر کارشناسان پلیس راه علت بروز این سانحه رانندگی تخطی از سرعت مطمئنه و بی توجهی به جلو بوده است.

وی بیان کرد: همچنین در نزدیک گردنه همه کسی در حوزه استحفاظی همدان راننده خواب آلود یکدستگاه خودروی نیسان با سرعت با قسمت عقب تریلی در حال تردد برخورد کرده و در دم جان باخت.

308 فقره سانحه منجر به جرح در سه ماهه نخست امسال در استان همدان رخ داده که باعث مصدومیت 416 نفر شده است همچنین 78 نفر در این مدت در سوانح جاده ای این استان جان خود را از دست دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار