رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف سواری پژو ۴۰۵ با خلافی ۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال خبر داد.
کد خبر: ۲۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸ 31 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پاسگاه پلیس راه اتوبان قزوین – کرج حین کنترل تردد خودروهای عبوری در محور اتوبان "قزوین – کرج" یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را به علت عدم استفاده از کمربند ایمنی متوقف کردند.

وی ادامه داد: با استعلام از سوابق مشخص شد که این خودروی سواری دارای ۱۲۷ فقره تخلف و ۶۳ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بیگلری افزود: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، سرعت غیر مجاز بوده است.

وی ضمن درخواست از شهروندان جهت رعایت قوانین رانندگی و احترام به حقوق دیگران، اظهار داشت: براساس ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، از تردد خودرو های متخلف با خلافی بیش از ۱۰ میلیون ریال جلوگیری و این خودروها در صورت مشاهده توقیف خواهند شد.

تخطی از سرعت مطمئنه بلای جان سرنشین تاکسی پراید

رئیس پلیس راه استان از وقوع یک سانحه رانندگی وکشته شدن یک سرنشین خودرو پراید و مصدومیت چهار نفر در جاده بوئین زهرا به قزوین خبر داد.
 سرهنگ بیکلری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد واژگونی در جاده بوئین زهرا به قزوین عوامل پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران مشخص شد یک دستگاه تاکسی پراید واژگون  که  سرنشین ۳۷ ساله خودرو بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و راننده وسه سرنشین دیگر سواری پراید  مصدوم وتوسط عوامل  امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: کارشناس پلیس راه، علت این حادثه را، تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.

سرهنگ بیکلری توصیه کرد: در پی شروع طرح ترافیکی تابستانی و افزایش حجم تردد خودروها، رانندگان محترم از عجله و شتاب بی مورد پرهیز کرده و طی هر دو ساعت رانندگی ۳۰ دقیقه استراحت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار