گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی:
هزینه انتقال آب کارون را صرف سرمایه گذاری در استان خوزستان کنند
کد خبر: ۲۶۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 27 July 2016
علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص انتقال آب کارون اظهار داشت: من با استاندار خوزستان همین دیروز صحبت کردم او گفت اصلاً بحث انتقال آب کارون در دستور کار نیست و چنین چیزی وجود ندارد.

وی در واکنش به اظهارات هاشمی رفسنجانی که انتقال آب کارون به کرمان را باقیات‌الصالحات خوانده است گفت: هرکسی می‌تواند نظر خودش را بگوید امروز تمام آحاد ملت در خصوص مسائل کلان و جزئی نظر می‌دهند و اینکه همه صاحب‌نظر شده‌اند خیلی خوب است.

نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: ظرفیت‌ها و استعدادهای خوزستان برای توسعه کشاورزی به‌اندازه‌ای است که چند برابر ذخایر آبی استان به آب نیاز داریم.

وی اضافه کرد: باید به موضوعات کشور، ملی نگاه کرد به‌جای هزینه انتقال آب کارون، سرمایه‌گذاری‌ها در خوزستان انجام دهند

گلمرادی گفت: شکوفا شدن کشاورزی در خوزستان به سود کل کشور است اصفهان، کرمان و یزد هم از توسعه کشاورزی در خوزستان بهره‌مند خواهند شد.

وی افزود: اگر خوزستان زمین کشاورزی نداشت بردن آب به استان‌های دیگر برای کشاورزی توجیه داشت اما وقتی زمین و امکانات داریم چرا آب را همین‌جا استفاده نکنیم؟

نماینده مردم ماهشهر بابیان اینکه انتقال آب اصلاً توجیه اقتصادی ندارد خاطرنشان ساخت: امروز خیلی از زمین‌های کشاورزی خوزستان به خاطر اینکه نتوانسته‌ایم آب آنها را تأمین کنیم رهاشده‌اند.


منبع: تابناک
برچسب ها: گلمرادی ، کشاورزی ، خوزستان ، آب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دور بعد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳
در دور بعد احتمال نامزدی سردار سرتیپ خلبان امیر حیات مقدم از بندر ماهشهر وجود دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار