کد خبر: ۲۵۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰ 13 July 2016


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، در این هفته از ارباب رجوع محجبه تقدیر می‌شود.

حسین زودبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از توطئه‌های اصلی دشمنان اسلام و انقلاب، ترویج مظاهر فساد در جامعه و رواج بی‌بندوباری و بی‌عفتی و بدحجابی در میان نسل جوان ما است.

وی افزود: رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تاکید فرموده‌اند که همه ما باید در برابر تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب احساس مسؤولیت کرده و هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد، برای مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: با توجه به اینکه وظیفه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی در این حوزه به مراتب بیشتر از دیگر دستگاه‌ها و شهروندان است، اداره ارشاد ساوجبلاغ برنامه‌های ویژه‌ای را در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در دستور کار خود قرار داده است.

زودبین گفت: اولویت اصلی این برنامه‌ها، آگاه‌سازی خانواده‌ها با خطرات تهاجم فرهنگی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان نسل جوان به ویژه دختران و بانوان است.

وی بیان داشت: به عنوان نمونه اداره ارشاد ساوجبلاغ بر حمایت از تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری در حوزه حجاب تاکید ویژه‌ای داشته و آثار تولید شده در این حوزه مورد حمایت قرار می‌گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: همچنین نشست‌ها، کارگروه‌ها و نمایشگاه‌های متعددی طی سال در حوزه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار کرده‌ایم.

زودبین گفت: از سوی دیگر اداره ارشاد ساوجبلاغ همواره از اجرای برنامه‌های ملی و استانی در این حوزه حمایت کرده و یکی از اعضای اصلی برنامه‌هایی از این دست است که به عنوان نمونه می‌توان به مشارکت این اداره در اجرای همایش عفاف و حجاب بسیج ادارات ساوجبلاغ، برگزاری نمایشگاه مد و لباس اسلامی، برگزاری تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده اشاره کرد.

وی اظهار داشت: یکی از کارهایی نیز که در هفته عفاف و حجاب انجام داده و همچنان ادامه دارد، تشویق و تقدیر از ارباب رجوع محجبه‌ای است که به اداره ارشاد ساوجبلاغ مراجعه می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: بانوان محجبه‌ای که طی روزهای اخیر به این اداره مراجعه کرده‌اند، به وسیله اهدای یک جلد کتاب تقوا در نهج‌البلاغه مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار