شرکت ساب در توسعه صنعت گردشگری و امکانات فرهنگی و ورزشی استان خوزستان پیشگام و تاثیر گزار است.
کد خبر: ۲۵۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 13 July 2016
مدیر عامل شرکت خدماتی رفاهی، پشتیبانی ساب خوزستان  در نشست خبری امروز با اصحاب رسانه اظهار کرد:  شرکت ساب در سال 1384 با اخذ مجوز از وزیر وقت هدف ارائه خدمات  اجتماعی، توریستی و تجاری تاسیس گردید.

فرهاد دارابی گفت : در شرکت ساب امکانات گردشگری خاصی فراهم گردیده و از بهترین برنامه ها و وسایل با وجود هزینه بر بودن استفاده  شده است. همچنین تعرفه های شرکت نیز بر اساس تعرفه های سازمان میراث فرهنگی تعیین شده است. 

وی با اشاره به امکانات کم نظیر  این شرکت در سطح  استان و کشور اظهار داشت: از امکانات گردشگری این سازمان می توان به سد شهید عباسپور اشاره کرد که محیط گردشگری و معماری خاصی دارد و از لحاظ پوشش گیاهی بین دو استان قرار گرفته و بیش از 200 گونه گیاهی در این منطقه مشاهده می گردد . لازم به ذکر است که  این منطقه 12 ویلا دارد و در یک روز می تواند پذیرای بیش از 200 مهمان باشد.  

دارابی افزود : پلاژ گردشگری مارون در بهبهان  نیز از بهترین سایت های گردشگری کشور است و طبیعت بسیار زیبایی دارد و در  این منطقه  از کشتی های گردشگری با استاندارد جهانی استفاده شده ؛ اما گمنام باقی مانده است. 

وی  درباره خدمات گردشگری و فرهنگی این شرکت در شهر اهواز نیز بیان کرد: در مجموعه گیت بوستان یک پکیج گردشگری و یک پکیج ورزشی وجود دارد که شامل سالن های ورزشی از جمله  بیلیارد ، استخر و سالن بولینگ  است . همچنین یک هایپر مارکت بزرگ در این مجموعه تعبیه شده  که آماده خدمت رسانی به عموم مردم می باشد. 

دارابی  افزود : ذکر این نکته ضروری ایست که این امکانات برای استفاده عموم مردم است  و کلیه آحاد جامعه می تو انند از این امکانات گسترده استفاده کنند چرا که وجود این شرکت در کنار سازمان های دولتی موجب  این شائبه گردیده که این امکانات دولتی بوده و مردم نمی توانند از آنها  استفاده کنند در صورتی که این مطلب صحیح نمی باشد. 

مدیر عامل شرکت خدماتی رفاهی، پشتیبانی ساب با اشاره به بازسازی هتل  این شرکت در اهواز  طی یک سال اخیر  نیز گفت : هتل اهواز 90 تختخوابی و 4 ستاره است  و آماده خدمت رسانی به  هم وطنان عزیز می باشد. 

وی با اشاره به سالن 3500 نفره همایش این شرکت بیان کرد: : سالن همایش شرکت ساب دارای سیستم خنک کننده قوی ایست و تاکنون میزبان برگزاری کنسرت های موسیقی  سنتی توسط هنرمندان مختلف کشور بوده است.

 دارابی با اشاره به راه اندازی خانه فرهنگ و هنر در منطقه کیانپارس تصریح کرد : خانه فرهنگ و هنر شرکت ساب تا پایان مرداد ماه راه اندازی می گردد و مردم می توانند با حضور در این مکان فرهنگی، در زمینه رشته های مختلف هنری آموزش ببینند. 

وی در پایان  به برگزاری مسابقات مختلف کشوری با توجه به امکانات ورزشی گسترده این شرکت اشاره کرد و  افزود: رشته های مختلف ورزشی از جمله شنا و تیر اندازی  در  این مجموعه فعالند و یک باشگاه بدنسازی با سالن مجهز وجود دارد که به مردم خدمات ارائه می دهد. 
 

شرکت ساب ، توسعه گردشگری ، امکانات فرهنگی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار