رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان اردبیل: در صورت همکاری دستگاه‌های متولی در آینده نزدیک اولین بازار فصلی فروش عسل در جاده اردبیل – سرعین راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 12 July 2016

فردین صفوی در گفتگو باخبرنگار مهرتصریح کرد: اتحادیه زمینی در بند الماس اجاره کرده بود تا در این مکان بازار فروش عسل دایر شود.

وی با بیان اینکه این طرح با مخالفت راه و شهرسازی همراه شد و کانکس‌ها را جمع‌آوری کردند، اضافه کرد: خود شرکت تعاونی زنبورداران در مسیر شام اسبی پنج هکتار زمین دارد که در نظر داریم بازار فصلی عسل در آن جا راه‌اندازی کنیم.

رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان با بیان اینکه این زمین معارض داشت و به مدت ۱۸ ماه است برای رفع معارض آن تلاش می‌شود، ادامه داد: به دلیل خریدوفروش قول‌نامه‌ای زمین معارض داشت که شرکت تعاونی توانست رأی مثبت دادگاه را از آن خود کند.

صفوی ادامه داد: به منظور راه‌اندازی بازار عسل لازم است جهاد کشاورزی استان مجوزهایی را آماده کند و بعد از صدور مجوزها غرفه‌ها احداث و فعالیت بازارچه آغاز شود.

وی متذکر شد: با توجه به وسعت زمین بازارچه می‌توان تا ۲۰۰ غرفه ایجاد کرد و تولیدکنندگان بومی عسل را در آنجا مشغول به کار کرد.

رئیس اتحادیه تعاونی کشاورزی زنبورداران استان تصریح کرد: در صورتی که فعالیت بازار فصلی مطلوب باشد می‌توان بازار را به صورت دائمی توسعه داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار