نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وصیت شهدای هشت سال دفاع مقدس و وصیت مدافعان حرم حفظ حریم خانواده است، گفت: از دامن زنان عفیفه شهدا پرورش یافتند.
کد خبر: ۲۵۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 11 July 2016
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وصیت شهدای هشت سال دفاع مقدس و وصیت مدافعان حرم حفظ حریم خانواده است، گفت: از دامن زنان عفیفه شهدا پرورش یافتند.

به گزارش ایسنا، دکتر اکبررنجبرزاده در تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده شهرستان اسدآباد به مناسبت هفته عفاف وحجاب، اظهار کرد: سبک زندگی اسلامی باید برمبنای حجاب و عفاف بوده و خواهران و برادران با درایت و کفایت با حجاب و عفاف و سلامت نفس خود ذخیره ارزشمندی برای تداوم نظام باشند.

وی با اشاره به اینکه همواره نظام انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و زمینه‌ها با همدلی و هماهنگی بین امت و نظام پیشتاز بوده، افزود: این اتحاد و انسجام از هر بمب اتمی برای دشمنان انقلاب شکننده‌تر خواهد بود.

رنجبرزاده با تاکید بر اینکه باید قدر این ملت را بدانیم، عنوان کرد: مسئولان در خدمتگزاری صادقانه و بدون منت به مردم مکلف هستند.

وی تقویت روزافزون بنیه جمهوری اسلامی را در گرو عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: همدلی، وحدت و انسجام از نقش موثری در راستای عفاف و حجاب و تقویت بنیه نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب برخوردار است.

رنجبرزاده ادامه داد: عفاف و حجاب ما را در مسیر تقابل با جریان‌هایی که می‌خواهند هویت اسلامی را از ما بگیرند، از نقش موثری برخوردار بوده و ملت ما را در برابر بی‌هویتی و کشف حجاب بیمه می‌کند.

وی تصریح کرد: سبک زندگی اسلامی همواره موجب آن بوده که فرزندانی چون فرزندان و شهدای ٨ سال جنگ تحمیلی و مدافعان حرم در دامان زنان عفیفه کشور عزیزمان پرورش یابند و با افتخارات خود مایه مباهات و سربلندی امت، انقلاب و نظام اسلامی باشند.

گفتنی است؛ در حاشیه تجمع بزرگ عفاف و حجاب شهرستان اسدآباد برنامه‌های دیگری چون نمایشگاه کتاب عفاف و حجاب، پایگاه سلامت، ایستگاه صلواتی و پاسخگویی به احکام و شبهات عفاف وحجاب توسط بسیج طلاب برپا بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار