مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از افزایش پروازهای فرودگاه نفت و گاز گچساران به سه پرواز در هفته خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 09 July 2016
ساسان حبیبی‌نژاد در جمع خبرنگاران کبنا اظهار داشت: در پی توافقات به عمل آمده و هماهنگی‌های انجام شده پروازهای فرودگاه گچساران از امروز شنبه ۱۹ تیرماه به سه پرواز در هفته افزایش یافت.
وی با بیان اینکه فرودگاه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های توسعه شهری است، افزود: ۵۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات مناطق محروم وزارت نفت برای توسعه فرودگاه گچساران اختصاص یافت.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به نزدیک بودن گچساران به شهرهای بهبهان، دهدشت، نورآباد ، گناوه ، دیلم و حتی امیدیه و آغاجاری و همچنین گستردگی حوزه عملیاتی این شرکت در چهار استان ، توسعه و گسترش فرودگاه گچساران با اضافه شدن خطوط پروازی می‌تواند کمک شایانی به مردم منطقه باشد.
حبیبی‌نژاد همچنین از اقدامات و برنامه ریزی انجام شده به جهت تجهیز سالن انتظار، احداث دیوار اطراف محوطه و امنیت فرودگاه، برج مراقبت، سیستم لایتینگ و ایجاد جایگاه سوخت با پیگیری‌های نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
هم اکنون پروازهای فرودگاه نفت گچساران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار