فرماندار مشگین شهر از اختصاص 12 میلیارد ریال به شهرداری های این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 05 July 2016

به گزارش ایرنا ، ابراهیم امامی دوشنبه شب در گردهمایی شهرداران و دهیاران مشگین شهر به مناسبت چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: از این مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون ریال برای شهرداری مشگین شهر و مابقی برای پنج شهر قصابه ، مرادلو ، رضی ، لاهرود و فخرآباد اختصاص یافته است.
او با بیان اینکه وزارت کشور و سازمان شهرداری ها آماده مساعدت مالی به شهرداری ها هستند اظهار کرد: شهرداری های شهرستان می توانند با ارائه طرح های مختلف عمرانی و خدماتی در حوزه های مختلف از جمله آب خام ، پسماند و گردشگری اعتبارات قابل توجهی دریافت کنند.
امامی همچنین از تخصیص قیر رایگان به دهیاری ها و شهرداری ها خبر داد و خواستار آماده سازی معابر روستایی و شهری برای بهره مندی از قیر رایگان شد.
وی با دعوت از اعضای شوراهای شهر و روستا به اتحاد و همدلی اظهار کرد: باید بدون در نظر گرفتن سلایق و انگیزه های سیاسی همه برای عمران و آبادانی منطقه تلاش کنند.
وی با بیان اینکه پیش بینی می شود در تعطیلات عید فطر تعداد مسافران این شهرستان نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 50 درصد افزایش داشته باشد بر لزوم آمادگی بیشتر شهرداری ها برای استقبال و پذیرایی از مسافران تاکید کرد.
او از شورای شهر و شهرداری مشگین شهر نیز خواست در اسرع وقت نسبت به حل مشکل ملکی شهرداری با اداره اوقاف و امور خیریه اقدام کنند.
در پایان این همایش شش شهردار شهرستان مشگین شهر آیین تحلیف و سوگند به جای آوردند.
شهرستان مشگین شهر با 155 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار