رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : با برنامه ریزی انجام شده امسال بیش از 250 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری شود.
کد خبر: ۲۵۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹ 04 July 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از نیاز علی ابراهیمی پاک در بازدید از چند مراکز خرید ، تحویل و ذخیره سازی گندم در استان با بیان این مطلب افزود: در سال زراعی جاری 140 هزار هکتار از اراضی  کشاورزی استان به زیر گشت گندم آبی ودیم رفته است که پیش بینی می شود امسال  تولید گندم استان به 300 هزار تن برسد .
وی اظهار داشت : برداشت گندم در استان آغاز شده و هم اکنون 31 مرکز از مجموعه اداره کل غله و خدمات بازرگانی و سازمان تعاون روستایی کار خرید گندم از کشاورزان را بر عهده دارند.
ابراهیمی پاک خاطر نشان کرد : با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی برنامه های فنی و آموزشی تولید و خرید گندم نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.
به گفته ی وی ؛ در تحویل و خرید گندم در مراکز تعیین شده هیچگونه مشکلی وحود ندارد و این مراکز محصول تولیدی کشاورزان را تحویل می گیرند.
گفتنی است ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از  مراکز خرید گندم ، شرکت شمس آذر ، انبار کمال آباد ، سیلوی محمد آباد بوئین زهرا ، سیلوری زرین دانه مسعود و همچنین یک واحد گاوداری 2000 رأس شیری در جاده بوئین زهرا بازدید کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار