کد خبر: ۲۵۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶ 04 July 2016

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: در سال جاری بیش از ۳۲ هزار نفر از البرزنشینان در حوزه امداد و کمک های اولیه تحت آموزش قرار می گیرند.

 

به گزارش خبرنگار مهر، احسان نصیری در مراسم افتتاح ساختمان معاونت آموزش و پژوهش هلال احمر استان البرز که ظهر دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروز شاهد تشکیل معاونت آموزش و پژوهش در ساختار تشکیلاتی جمعیت هلال احمر هستیم.

 

وی با بیان اینکه توجه به مقوله مهم آموزش و پژوهش در سر لوحه امور جمعیت هلال احمر قرار دارد، افزود: از سال های گذشته آموزش همگانی مد نظر قرار داشت به گونه ای که همچنان درصدد تحقق شعار هر خانواده یک امداد گر هستیم.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: بدون اضافه کردن نیروی انسانی، معاونت آموزش و پژوهش در این سازمان تشکیل شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه فعالیت های آموزش و پژوهش به صورت عمومی و همگانی در این معاونت تعقیب می شود، تصریح کرد: امسال باید در سطح کشور یک میلیون نفر و در استان البرز ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه امداد و کمک های اولیه تحت آموزش قرار بگیرند.

 

نصیری در پایان با اشاره به اینکه موظف هستیم در مدت باقی مانده تا پایان سال جاری ۳۲ هزار و ۵۰۰ نفر را تحت آموزش های همگانی ۲۲ ساعته کمک های اولیه قرار دهیم، گفت: در مرکز علمی کاربردی هلال احمر البرز ۹۲۰ دانشجو در ۱۴ رشته فعالیت دارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار