فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر: آل‌سعود و حامیان آنها در تدابیر خود علیه مردم یمن مانده‌ و به دست و پا افتاده‌اند.
کد خبر: ۲۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۱ 20 April 2015
تابناک بوشهر: فتح‌ا... جمیری صبح امروز در همایش بصیرتی بسیجیان شهرستان بوشهر، اظهار کرد: مردم بوشهر بیش از 200 سال است که در مقابل با استعمار پیر انگلیس و استکبار جهانی با عزت و سربلندی به مقابله پرداخته و هیچگاه از این مبارزه دست بر نداشتند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر توسل به ائمه اطهار(ع) و شهدا کمک می‌کند تا ما در راه انقلاب دست به کارهای بزرگ بزنیم، تصریح کرد: تمام قدرت، توان، عزت و سربلندی که ما در حال حاضر داریم به برکت همین توسل‌هایی است که مردم ما به ائمه اطهار و شهدا دارند.

جمیری با بیان اینکه این بزرگی و قدرت ایران اسلامی را می‌رساند که ما هر ساله با سختی‌ها و شرایط خاصی روبرو باشیم و در آرامش نباشیم، افزود: جهان اسلام با عزت و قدرت ایران اسلامی سربلند است به همین خاطر دشمنان و استکبار هیچ وقت دوست ندارند جهان اسلام روی خوش به خود ببیند.

این مسئول با اشاره به دفاع مردم ایران از اسلام و قرآن در انقلاب همچنین دوران دفاع مقدس یادآور شد: ما در چندین سال مبارزه با استکبار و ظلم در عین مظلومیت  به جایگاه اقتدار و عزت رسیدیم و در حال حاضر الگوی تمام ملت‎های آزادیخواه در سطح جهان هستیم.

وی جایگاه ایران در سطح منطقه و جهان را جایگاهی عزتمند برای کشورهای مسلمان دانست و ادامه داد: مواضع ما در برابر قدرت‌ها هیچ وقت منفعلانه نبوده و نخواهد بود.

وی گفت: مردم عراق، سوریه و یمن راهی جز ادامه دادن مقاومت و  ایستادگی ندارند؛ راه مقاومت و ایستادگی بهترین راه برای سربلندی در مقابله با استکبار و دشمنان اسلام است. سال‌ها و روزهای حساسی در پیش رو داریم و باید قدر این روزها را بدانیم.

جمیری با اشاره به اینکه آل‌سعود و حامیانشان در تدابیر خود علیه مردم یمن مانده‌اند و به دست و پا افتاده‌اند، اضافه کرد: دشمنان قدرت و توان ایران را دریافته‌اند و روی آن حساب ویژه‌‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه شرایط منطقه روز به روز به نفع ایران اسلامی رقم می‌خورد و اینها همه از توکل به خدا  و تدابیری مقام معظم رهبری کسب شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به همه مسائل و مشکلاتی که داریم همه باید برای کمک به دولت تلاش کنند.

جمیری با اشاره به نامگذاری سال 94 به دولت و ملت، همدلی و همزبانی، یادآور شد: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواستند با سوء‌استفاده از شرایط داخلی و خارجی به دوگانگی حکومت و دولت و اختلافات داخلی دامن بزنند اما با نگاه بلند و هوشمندانه مقام معظم رهبری و انتخاب نام سال توطئه‌های آنها خنثی شد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: با این همه تهاجمات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نظامی که دشمنان علیه نظام و ملت اسلامی دارند دیگر جای اختلاف بر سر مسائل پیش‌پا افتاده نیست.

جمیری در پایان به عملکرد طرح صالحین در استان بوشهر پرداخت و گفت: طرح صالحین استان بوشهر از استانهای برتر در سطح کشور بوده اما نیاز به کار و تلاش بیشتر در این راستا است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار