شهردار یاسوج از اضافه شدن 40 هکتار پارک به فضای پارک‌های یاسوج تا پایان شهریور امسال خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۳ 04 July 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محمدعلی جاوید امشب در نشست خبری با اصحاب رسانه با گرامی‌داشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به بودجه امسال شهرداری اشاره کرد و گفت: بودجه امسال شهرداری حدود 80 میلیارد تومان بسته شده که نسبت به سال گذشته رشد 20 درصدی نشان می‌دهد.
شهردار یاسوج در ادامه سخنان خود به سرانه فضای سبز در شهر یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: استاندارد فضای سبز 13 متر مربع است که این فضا در شهر یاسوج 9 متر مربع است.
وی بیان کرد: تا پایان شهریور جاری 40 هکتار پارک به فضای موجود اضافه می‌شود که با اضافه شدن این پارک‌ها سرانه فضای سبز به حدود 11 متر مربع افزایش خواهد یافت.
این مسؤول با بیان اینکه تولید زباله در شهر یاسوج دو برابر استاندارد است، عنوان کرد: استاندارد تولید سرانه زباله 650 تا 700 گرم است این در حالی است که مردم شهر یاسوج سرانه یک کیلو و 200 گرم زباله تولید می‌کنند.
جاوید گفت: افزایش تولید زباله شهر یاسوج به دلیل فرهنگ معیشتی مردم بوده که نیازمند فرهنگ‌سازی شهرداری، صدا و سیما و محیط زیست است.
وی در پاسخ به وضعیت نامطلوب فضای سبز در یاسوج گفت: بخشی از مشکلات فضای سبز به دلیل عدم تامین آب و کم آبی در چاه‌های عمیق در جنوب شهر بوده است.
جاوید در خصوص استیضاح مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز گفت: اعضای شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز سؤالاتی از مدیرعامل می‌پرسند و اگر پاسخ سؤالات قانع کننده نباشد مدیرعامل استیضاح می‌شود.
شهردار یاسوج از آمادگی شهرداری و شهر یاسوج برای پذیرایی از میهمانان و مسافران عید فطر خبر داد و افزود: 15 هکتار پارک ولایت در حال احداث است که در این پارک پارکینگ، روشنایی و سرویس بهداشتی ایجاد شده، ضمن اینکه پارک غدیر در 14 هکتار، پارک بانوان در سه هکتار و پارک چشمه نباتی در 6 هکتار تا پایان شهریور احداث می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات زیرساختی در پارک اسکان حل شده گفت: با اقدامات صورت گرفته در شهر یاسوج تا 10 سال آینده مشکلی برای اسکان نخواهیم داشت.
این مسؤول خاطرنشان کرد: شعار امسال شهرداری، یاسوج مناسب گردشگری و مستعد برای سرمایه‌گذاری تعیین شده که از ظرفیت موجود شهر یاسوج برای افزایش گردشگر و سرمایه‌گذاری در این بخش می‌توان استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار