همزمان با ولادت حضرت علی (ع)
مدیر بنیاد نهج‌البلاغه دفتر استان اردبیل از برگزاری جشن بزرگ «مُظهر عدل» به مناسبت میلاد حضرت امام علی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۴ 20 April 2015
به گزارش فارس، رحیم انور بیان داشت: جشن بزرگ «مُظهر عدل»، ویژه برنامه‌ای به مناسبت میلاد امیر‌المومنین حضرت امام علی (ع) است که ۱۲ اردیبهشت سال جاری در ساعت 17 برگزار می‌شود.

وی مکان این جشن بزرگ را حسینیه مکتب‌الزهرا ( س) واقع در پشت بیمارستان علوی اردبیل عنوان کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این روز در این جشن تدارک دیده شده است.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه دفتر استان اردبیل از برگزاری مسابقه بزرگ امامت و ولایت در این جشن خبر داد و افزود: سئوالات این مسابقه در روز جمعه 11 اردیبهشت سال جاری در نماز جمعه و مصلای اردبیل توزیع خواهد شد که شرکت‌کنندگان باید با مراجعه به کتاب گران‌سنگ نهج‌البلاغه به آن سئوالات پاسخ دهند.

انور شرط شرکت در مسابقه را پاسخ صحیح به همه سئوالات و حضور در جشن بیان کرد و افزود: هر فرد مجاز است فقط یک برگ سئوال تکمیل کند بنابراین کپی برگ سئوالات قابل قبول نخواهد بود.

این مسئول با اعلام اینکه جایزه مسابقه بزرگ امامت و ولایت کمک هزینه سفر زیارتی به صورت هوایی به مشهد مقدس به تعداد 10 نفر است، تصریح کرد: علاقه‌مندان باید هنگام ورود به محل برگزاری مراسم قسمت سئوالات را از محل مخصوص برگ جدا کرده و در صندوق‌هایی که به همین منظور تعبیه شده است، قرار دهند.

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه دفتر استان اردبیل از عموم عاشقان و ارادتمندان حضرت علی (ع) برای شرکت در این محفل معنوی و نورانی دعوت کرد و گفت: بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل کمر همت به مهجوریت‌زدایی از نهج البلاغه و خالق معصومش در جامعه بسته است و امیدواریم تمامی این اقدامات در دفتر آن حضرت ثبت شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار