امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آمریکا در ۶۰ سال گذشته جنایت خود را علیه مسلمانان به آخرین حد رسانده، گفت: اصلاح روابط آمریکا با ایران تفکر احمقانه‌ای است.
کد خبر: ۲۵۴۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 01 July 2016
 امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آمریکا در ۶۰ سال گذشته جنایت خود را علیه مسلمانان به آخرین حد رسانده، گفت: اصلاح روابط آمریکا با ایران تفکر احمقانه‌ای است.

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام‌ عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در آخرین جمعه ماه رمضان مصادف با روز جهانی قدس با تشکر از حضور پرشور مردم همیشه درصحنه نهاوند، گفت: آیه ۱۰۲ سوره آل‌عمران می‌فرماید که حق تقوا را ادا کنید آن‌چنان‌که شایسته دین و دنیا است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه تمسک به قرآن و اهل‌بیت در شب‌های قدر به معنای فهم و عمل به قرآن است، گفت: اگر ما در دنیا و آخرت مشکلی داشته باشیم نشان از ضعف در اجرای دستورات الهی است چراکه اگر به دستورات خداوند و همچنین اهل‌بیت(ع) که درآیات و روایات آمده عمل کنیم قطعاً عاقبت‌به‌خیر خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امروز در جبهه جنگ نفاق است، گفت: دنیای اسلام گرفتار چنین مصیبتی است و آمریکا و هم‌پیمانانش این را درک کرده اند که خود توان مبارزه با مسلمانان را ندارند و جنگهای نیابتی روی آورده اند و علیه انقلاب اسلامی و همچنین اسلام ناب محمدی در حال توطئه‌چینی و هم‌چنین سرکوب بیداری اسلامی هستند.

راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی برای از یاد رفتن اسرائیل کودک کش از خاطر مردم مسلمان است

وی راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی را عاملی جهت از یاد رفتن اسرائیل کودک کش از خاطر مردم مسلمان جهان عنوان کرد و گفت: مردم مسلمان جهان و در رأس آن ایران هیچ‌گاه ملت مظلوم جهان را در هیچ جای دنیا تنها نخواهند گذاشت چراکه از سفارش‌های دین مبین اسلام است.

حجت‌الاسلام مغیثی در خطبه دوم خود ضمن توصیه به تقوای الهی و همچنین انجام فرایض واجب همچون نماز، روزه، امربه‌معروف و نهی منکر، گفت: تقوا باید در رأس تمامی امور مسلمانان باشد.

وی با اشاره به رهنمودها امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، گفت: حقوق بشر آمریکایی محروم کردن مسلمان و بشر از حقوق حقه و ابتدایی خود است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری گفت: روز قدس روز یاری‌کردن مظلومین جهان به تأسی از فرمایش حضرت (ع) است.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس به نمایش گذاشتن اعتراضات مردمی در راستای اقدامات ضد بشری این رژیم کودک کش است.

نام‌گذاری ۶ تا ۱۲ تیرماه به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به نام‌گذاری ۶ تا ۱۲ تیرماه به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی، گفت: آمریکا در طول ۶۰ سال گذشته تا توانست از طاغوت و سلطنت ایران و دشمنان اسلام و مسلمین در جهان حمایت کرد.

وی عنوان کرد: پس از انقلاب با حضور مستقیم و غیرمستقیم در ترور ۱۷ هزار شهید و سرمایه ایران اسلامی شرکت داشته کما اینکه در جنگ تحمیلی نیز نقشی محوری در حمایت از صدام ملعون داشت.

وی گفت: آمریکا جنایات مختلفی همچون ترور رهبر انقلاب، ترور شهید بهشتی و ۷۲ یار ایشان، به شهادت رساندن چهارمین شهید محراب، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و کشتار ۲۹۰ انسان بی‌گناه و حمله شیمیایی به مردم سردشت داشته است.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه اصلاح روابط آمریکا با ایران تفکر احمقانه‌ای است، گفت: رهبر معظم انقلاب در همان ابتدا فرمودند که آمریکا قابل‌اعتماد نیست اما برخی قبول نکردند.

آمریکا در ۶۰ سال گذشته جنایت خود را علیه مسلمانان به آخرین حد رسانده است

امام‌جمعه نهاوند بابیان اینکه آمریکا در ۶۰ سال گذشته جنایت خود را علیه مسلمانان به آخرین حد رسانده، گفت: شعار مرگ بر آمریکا حق مسلم ملت مظلوم جهان اسلام است.

وی هدف از تجهیز دشمنان اسلام توسط آمریکا را فروش سلاح‌های خود و همچنین به جان هم انداختن مسلمانان و خدشه‌دار کردن چهره اسلام عنوان کرد و گفت: آمریکا و اسرائیل دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمین هستند.

وی با تبریک به روزه‌داران به مناسبت در پیش بودن عید فطر، گفت: عید فطر برای آن‌هایی عید است که انجام واجبات را در زمره اصلی‌ترین امورات خود قراردادند.

وی افزود: راه در امان ماندن فرزندان ما و جوانان و نوجوانان از آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای حضور در مساجد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار