خطیب نماز جمعه اهواز:
آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: انقلاب امام خمینی (ره) و سیاست انقلابی ملت ایران اسرائیل را زمین گیر کرده است و آنها را در موضع انفعال قرار داده است.
کد خبر: ۲۵۳۹۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 01 July 2016
به گزارش تابناک خوزستان؛ آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز جهانی قدس اظهار کرد: امام خمینی (ره)روز قدس را روز وحدت مسلمین خواند.

وی افزود: روز قدس، روز جهانی است و همه مسلمانان باید پرده جگر فریاد بر سر ظالم بکشند.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: انشالله کشورهای اسلامی در مصاف نابرابر با داعش و وهابیت آل سعود که البته از خود اراده ای ندارند و مطیع اوامر آمریکا هستند، پیروز خواهند شد.

امام جمعه اهواز ادامه داد: ما از اتحاد صهیونیسم و استکبار نمی هراسیم زیرا بر این باوریم که جبهه حق بر جبهه باطل پیروز است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: مردم دنیا تصور نکنند که جنایات اسرائیل کاهش پیدا کرده است، بلکه سیاست قتل، حبس، قصب خانه های مردم هنوز در فلسطین ادامه دارد و روزی نیست که یک فلسطینی به شهادت نرسد و یا خانه اش تخریب نشود.

آیت الله موسوی جزایری خاطرنشان کرد: انقلاب امام خمینی (ره) و سیاست انقلابی ملت ایران اسرائیل را زمین گیر کرده است و آنها را در موضع انفعال قرار داده است.

وی در ادامه ضمن محکوم کردن برقراری روابط ترکیه و اسرائیل افزود: این کار یک خیانت است و از پشت خنجر زدن است، این سیاست عادی سازی روابط با اسرائیل آن هم در روز قدس، راه به جایی نمی برد.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: روزی ترکیه مهد امن و امان و قدرت اقتصادی در منطقه بود اما چه شد که الآن یکی از نا امن ترین کشورهای جهان شده است، وزارت خارجه ما و حتی رهبر انقلاب بارها نصیحت کردند اما راه به جایی نبرد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درپایان اظهار کرد: اقدام بحرین مبنی بر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم را محکوم می کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار