روز جهانی قدس روز کابوس صهیونیست‌ها و روز امید و دلگرمی ملت فلسطین و جریان اصیل مقاومت اسلامی است که در طول دهه‌های اخیر همواره عامل مهم و بازدارنده توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه ملت‌های منطقه بوده است.
کد خبر: ۲۵۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 30 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،روز قدس مناسبتی رسمی در تقویم جمهوری اسلامی ایران است که از یک سال پس از انقلاب اسلامی ایران، در آخرین جمعهٔ ماه رمضان و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین برگزار می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس:


آرمان قدس آرمان ایستادگی و مقاومت است/ تنها عامل بازدارنده صهیونیست‌ها جریان اصیل مقاومت اسلامی است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تنها عامل بازدارنده صهیونیست‌ها و توطئه‌های مزدورانه‌شان جریان اصیل مقاومت اسلامی است.
 
محمد آشوری اظهار کرد: روز جهانی قدس روز کابوس صهیونیست‌ها و روز امید و دلگرمی ملت فلسطین و جریان اصیل مقاومت اسلامی است که در طول دهه‌های اخیر همواره عامل مهم و بازدارنده توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه ملت‌های منطقه بوده است.
 
وی افزود: تجربه چندین بار مواجهه صهیونیست‌ها با جریان مقاومت اسلامی بخصوص در جنگ 33 روزه لبنان نشان داد که تنها راه حل ایستادگی در برابر توطئه‌های صهیونیست‌ها و زیاده‌خواهی‌های آنان، جریان مقاومت اسلامی است که با اتکای به خون پاک و مطهر شهدای این جریان در سطح منطقه روز به روز بالنده‌تر شده و نقش عمیق‌تر و جدی‌تری در تحولات منطقه‌ای ایفا می‌کند.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وادادگی برخی سران کشورهای اسلامی منطقه برخلاف رای و نظر ملت‌هایشان در برابر صهیونیست‌ها یکی از آلام عمیق جهان اسلام است به طوری که ملت فلسطین را قربانی مطامع شیطانی خویش قرار داده و هزینه نابودی جریان مقاومت در منطقه را متقبل شده‌اند.
 
آشوری یکی از عمده‌ترین دلایل به راه افتادن جریان‌های تروریستی در منطقه را زمین‌گیر ساختن جریان مقاومت اسلامی عنوان کرد و گفت: همین کشورهای حامی تروریست‌ها اکنون در برابر آنچه انجام داده‌اند، سخت پشیمان شده‌اند و نتیجه حماقت‌بار حمایت از تروریست‌ها را بر علیه امنیت و ملت خویش نظاره‌گر هستند.
 
وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با هیچ کدام از کشورها و ملت‌های اسلامی منطقه در پروژه طولانی مدت خویش دوستی و مودت نخواهد داشت اما متاسفانه برخی سران کشورهای منطقه برای به دست آوردن منافعی کوتاه مدت، آینده کشورهای خویش را با سرنوشت صهیونیست‌ها گره زده‌اند و اکنون تاوان نابخردی خود را می‌پردازند.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت اظهار داشت: روز قدس روز رهایی ملت‌ها از چنگال استکبار و در راس آن فریاد انزجار از اقدامات مزورانه و جنایتکارانه صهیونیست‌ها است و ملت ایران همانند 37 ساله پیش با اقتدار و هوشمندی در این راهپیمایی حضوری دشمن‌شکن و متحد خواهند داشت تا پیام عظمت و ایستادگی خویش را به سراسر جهان مخابره کنند.
 
آشوری، یکی از اصولی‌ترین محورهای اندیشه امام خمینی(ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را دشمن‌شناسی هوشمندانه امام دانست و گفت: از منظر امام خمینی یکی از جدی‌ترین چالش‌های جهان اسلام وجود غده سرطانی اسرائیل غاصب در سطح منطقه است که باید ملت‌های مسلمان نسبت به این موضوع همواره هوشیاری و آمادگی خویش را برای مقابله با دسیسه‌های آنان حفظ کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس:

صهیونیست‌ها بیشترین واهمه را از مشت‌ها گره کرده ملت‌ها در روز قدس دارند

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بندرعباس گفت: صهیونیست‌ها بیشترین واهمه را از مشت‌های گره شده ملت‌ها برای اعلام انزجار از آنان در روز قدس دارند.
 
پرویز سالاری اظهار کرد: دشمن‌شناسی عمیق امام خمینی(ره) در شناسایی عامل اصلی تحرکات ضد اسلامی و ضد انسانی در سطح منطقه موجب شد تا روز قدس به عنوان روز وحدت و اراده امت اسلامی در محکومیت جنایات اسرائیل غاصب مطرح باشد و هر ساله در آخرین روز ماه مبارک رمضان شاهد خروش ملت‌های مسلمان و آزاده جهان در کشورهای مختلف علیه جنایات صهیونیست‌ها باشیم.
 
وی عنوان کرد: حمایت تمام عیار مستکبران عالم از رژیم صهیونیستی و تنها گذاشتن مردم فلسطین در برابر رژیمی تروریستی در سطح منطقه موجب شده تا دامنه دست‌درازی‌ها صهیونیست‌ها به سوی دیگر کشورهای اسلامی و دخالت آشکار و پنهان آنها در ایجاد ناامنی در جهان اسلام گسترش یابد و اکنون صهیونیست‌ها تهدیدی برای امنیت منطقه‌ای و جهان اسلام به شمار می‌روند.
 
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه ریشه بسیاری از ناامنی‌های سطح منطقه ناشی از اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها و یا طراحی‌های مزورانه آنها بر علیه امت اسلامی است، گفت: پشت صحنه حمایت اطلاعاتی و مالی از تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق نیز صهیونیست‌ها هستند که هدف اصلی‌شان گرفتار کردن کشورهای اسلامی به بحران‌های بزرگ برای به فراموشی سپردن موضوع فلسطین است.
 
سالاری یکی دیگر از توطئه‌های صهیونیست‌ها و حامیان غربی‌شان علیه امت اسلامی را تضعیف توان کشورها در منطقه و تقسیم کردن آنها به کشورهای کوچک‌تر برای اعمال قدرت و تحمیل خواسته‌هایشان به آنان دانست و افزود: گرایش برخی سران فاسد کشورهای مرتجع منطقه به سوی صهیونیست‌ها برای در امان ماندن از توطئه‌های آنان و سرکوب ملت‌هایشان به منظور تامین نظر صهیونیست‌ها و حامیان‌شان دستاوردی برای آنان نخواهد داشت و به زودی با خیزش آگاهانه ملت‌ها به زیر کشیده می‌شوند.
 
وی گفت: در روز قدس همدل و همراه با همه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس حضوری همه‌جانبه خواهیم داشت تا با آرمان‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت دوباره‌ای داشته باشیم.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری:

راهپیمایی روز قدس همبستگی بین مسلمانان جهان است

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام انزجار از استکبار جهانی، همبستگی بین مسلمانان جهان است.
 
آیت الله سید روح الله صدر ساداتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با اشاره به روز جهانی قدس اظهارداشت: اگر سفر معراج پیامبر گرامی اسلام از قدس گذشت، امروز نیز عروج امت آن حضرت و رسیدن به اوج اهداف رسالت در گرو عبور از قدس است و نصرت و پیروزی وعده‌ی خداست و این وعده هرگز تخلف‌پذیر نیست.
 
وی افزود: حقوق بشری که اسرائیل و آمریکا منادی آن باشد، حقوق همان بشری است که قرآن کریم فرمود، (اولٰئک کالأنعام بل هم أضلّ) به این معنی که آن‌ها از حیوان هم پست‌تر هستند.
 
نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: نه تنها ما بلکه مردم مظلوم فلسطین پی در پی توسط این درندگان وحشی (رژیم غاصب صهیونیستی) مورد هدف قرار می‌گیرند، ولی از آن‌ها هراسی ندارند و به مقاومت مقدس خود ادامه می‌دهند.
 
صدر ساداتی اضافه کرد: خداوند در قرآن کریم سوره کهف آیه 57 می فرماید، متأسفانه عده‌ای اندک با هزاران کیلومتر فاصله، آن هم در کشوری قدرتمند و مجهز به انواع امکانات مادی و پشتیبانی آشکار، هنوز معنای مقاومت و قدرت خداوند را نفهمیده‌اند و همه‌ آن نصرت‌های الهی در پیدایش انقلاب، در جنگ تحمیلی و در شرایط انواع تحریم‌ها و فتنه‌ها، همه را از یاد برده‌اند و چه زود فراموش کردند.
 
وی گفت: شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام انزجار از استکبار جهانی و همبستگی بین مسلمانان جهان، می‌تواند گامی باشد برای گسترش روحیه‌ی جهاد و مقاومت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در بین مردم و مسئولین کشور و ان‌شاءالله روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در کنار همه‌ی ملت ایران با شما مردم ولایتمدار استان هرمزگان هم‌صدا خواهیم بود.

رئیس شورای شهر بندرعباس:

روز قدس روز همبستگی جهان اسلام است

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: روز قدس روز همبستگی جهان اسلام برای غلبه بر بزرگ‌ترین تهدید منطقه‌ای برای کشورهای اسلامی است.
 
مهران نجاتی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور نشانه روشنی از تداوم روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و تجدید میثاقی با آرمان‌های امام خمینی(ره) است.
 
وی با بیان این که پیام حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی روز قدس پیام همبستگی و همدلی با ملت‌های مسلمان منطقه بر سر مواجهه با بزرگ‌ترین دشمن اسلام و مسلمین است، خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها در تلاش برای منحرف کردن اذهان عمومی از موضوع فلسطین هستند اما راهپیمایی ملت ایران در روز قدس، بار دیگر توجهات به موضوع فلسطین را معطوف می‌کند.
 
رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تاکید کرد: سازمان‌های حقوق بشری در موضوع فلسطین بسیار ضعیف عمل کرده‌اند و در حالی که موضوع فلسطین محکی تمام عیار برای سنجش میزان صداقت آنها با ملت‌های جهان بوده است از کنار آن به آسانی گذشته‌اند.
 
نجاتی خاطرنشان کرد: هوشمندی و دقت نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در تداوم راه امام راحل موجب شده تا هر ساله شاهد برگزاری با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در سراسر ایران اسلامی باشیم و امسال نیز مردم هرمزگان و شهر بندرعباس، همراه و همدوش با مردم سراسر کشورمان در راهپیمایی روز قدس حضوری با شکوه و حماسی خواهند داشت تا اراده و اقتدار ملی خویش را بیش از گذشته تثبیت کرده و با آرمان‌ها انقلاب اسلامی تجدید میثاق دوباره‌ای کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان:

ریشه مشکلات منطقه ناشی از وجود غده سرطانی به نام اسرائیل غاصب است
 
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در خانه ملت گفت: ملت ایران بر پایه اعتقادات خویش حامی ملت‌های مظلوم جهان است و روز جمعه نیز باردیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام و ابراز خواهد کرد
 
حسین هاشمی تختی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  روز قدس تجلی حماسه ملت ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
 
وی اظهار کرد: بیش از 7 دهه از ظلم بی‌اندازه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین می‌گذرد و مردم این کشور در معرض سخت‌ترین فشارهای نظامی و امنیتی مورد ظلم واقع شده‌اند اما نهادهای حقوق بشری و بخصوص سازمان ملل نتوانسته‌اند قدمی برای این مردم بردارند.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر، حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی نام‌گذاری روز قدس از سوی امام خمینی (ره) را ناشی از نگاه راهبردی به موضوع فلسطین و دشمن‌شناسی عمیق امام (ره) دانست و عنوان کرد: ریشه همه مشکلات منطقه ناشی از وجود غده سرطانی به نام اسرائیل غاصب است که با کاشتن تخم نفرت در میان ملت‌ها از طریق دامن زدن به اختلافات قومی، دینی و مذهبی آنان در تلاش برای تضعیف کشورهای منطقه است.
 
نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرخمیر، حاجی‌آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زنده نگهداشتن موضوع فلسطین معیار و محک خوبی برای سنجش میزان پای‌بندی نهادهای حقوق بشری و برخی از سران کشورهای منطقه است که با رها کردن این موضوع و هم‌پیمانی با صهیونیست‌ها، مردم مظلوم فلسطین را رها کرده‌اند.
 
هاشمی تختی بزرگ‌ترین خیانت به آرمان فلسطین را همصدایی با صهیونیست‌ها از سوی برخی سران کشورهای مرتجع منطقه اعلام کرد و افزود: در شرایطی که صهیونیست‌ها به دنبال گسترش تروریسم در منطقه و اسلام‌هراسی در جهان برای تضعیف جایگاه اسلام هستند، حمایت از تروریست‌ها و دامن زدن به اختلافات منطقه‌ای جز تامین منافع صهیونیست‌ها دستاوردی برای کشورهای اسلامی ندارد.
 
وی تاکید کرد: ملت ایران بر پایه اعتقادات خویش حامی ملت‌های مظلوم جهان است و روز جمعه نیز باردیگر همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام و ابراز خواهد کرد و تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی خواهد داشت.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس، پیام حماسه حضور مردم ایران را در راهپیمایی روز قدس، پیام عزت، اقتدار توام با ایمان دانست و گفت: این حضور دشمن شکن و امنیت آفرین برای ایران است.


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:


روز قدس به الگویی فراگیر در تمام دنیا تبدیل شده است
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: روز قدس در حال حاضر به الگویی فراگیر در تمام دنیا تبدیل شده و امروز مراسم روز قدس در بیش از 80 کشور دنیا برگزار می شود.
 
آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس و شرکت مردم در راهپیمایی این روز عنوان کرد: یکی از مشکلات و گرفتاری های دنیای اسلام وجود حاکمانی خودفروخته و دنیازده در تعدادی از کشورهای اسلامی است که اگر شر این افراد از جهان اسلام برداشته شود، بسیاری از مشکلات مسلمانان از جمله مسئله اسرائیل و فلسطین حل خواهد شد.
 
وی ادامه داد: امروز خوشبختانه روز جهانی قدس به الگویی فراگیر در تمام دنیا تبدیل شده و مراسم روز جهانی قدس در بیش از 80 کشور دنیا برگزار می شود و مردم در این کشورها فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل را سر می دهند.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان به ریشه های شکل گیری روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین هم ریشه انسانی و هم ریشه اسلامی دارد و هر انسانی با مراجعه به وجدان و فطرت خود باید به داد مظلومانی که مورد ستم قرار می گیرند، برسد که پیامبر بزرگوار اسلام نیز بر این مسئله تاکید داشته و فرموده اند که مسلمانان باید به فکر همنوع خود باشند و هر جا فریاد غیرمسلمانی برخاست و افراد مسلمان به آن پاسخ ندهند آن افراد مسلمان نیستند که پیامبر با این سخن خود دفاع از بشریت را به ما آموخته اند.
 
آیت الله نعیم آبادی خاطر نشان کرد: سران استکبار از جمله رهبران آمریکا که مدعی رهبری دنیا هستند به شدت در نزد مردم دنیا منفورند و شاهد هستیم که این افراد به طور پنهانی به کشورهایی همچون عراق و یا افغانستان سفر کنند که این مسئله نشان دهنده نفرت مردم از آنان است.
 
وی با بیان اینکه بهترین تعبیر برای اسرائیل همان غده سرطانی است، تصریح کرد: اسرائیلی ها هیچ موقع به مذاکرات و توافقات پایبند نبودند و اگر قرار بود مشکل فلسطین با مذاکره حل شود باید در هفتاد سال گذشته این مشکل 10 بار حل می شد اما طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره)، اسرائیل باید از صفحه روزگار برداشته شود و راهی به جز این برای مسئله فلسطین وجود ندارد.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت:

یکی از مصادیق صدور انقلاب اسلامی، برگزاری روز قدس در کشورهای دیگر است

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس فرصتی است تا مردم جهان بویژه مسلمانان از ظلم وستمی که مردم بی دفاع فلسطین تحمل می کنند، آگاهی یابند.

احمد مرادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکنون که 37سال از فرمان تاریخی امام راحل می گذرد، شاهد هستیم که روز قدس شهرتی جهانی پیدا کرده و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است، اظهار کرد: روز قدس روزی است که مسلمانان انزجار خود را از تشکیل رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیده شدن انسان ها بویژه زنان و کودکان مظلوم فلسطینی اعلام می دارند.
 
وی با تأکید بر این‌که ملت ایران هر سال نسبت به سال قبل بر عظمت و شکوه راهپیمایی روز قدس اضافه می‌کنند، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که این مراسم نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نیز برگزار می‌شود.
 
مرادی با بیان اینکه همه مشکلات جوامع اسلامی به جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی برمی‌گردد، ابراز کرد: روز قدس روزی است که می‌توان وحشت را مانند پتکی بر سر این رژیم جعلی فرود آورد و مزه اضطراب و استرس را به آنها فهماند.
 
عضو کمیسیون انرژی خانه ملت با تأکید بر این‌که ملت ایران هر سال نسبت به سال قبل بر عظمت و شکوه این راهپیمایی اضافه می‌کنند، تصریح کرد: امروزه شاهد هستیم که این مراسم نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای اسلامی دیگر نیز با شکوه خاصی برگزار می‌شود.
 
مرادی با بیان این که یکی از مصادیق صدور انقلاب اسلامی به تعبیر امام خمینی (ره) برگزاری روز قدس در کشورهای دیگر است، افزود: امیدواریم این همیاری بین‌المللی روزی به نابودی این رژیم کودک کش کمک کند.
 
وی در پایان روز قدس را روز یکپارچگی ملت ایران اسلامی در اعلام حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین دانست و عنوان کرد: ملت بزرگ ایران و مردم استان هرمزگان همچون سال های گذشته با حضور پرشور و یکپارچه در راهپیمایی این روز فریاد بلند و رسای خود را بر علیه اسرائیل به گوش جهانیان می رسانند و اعلام می کنند که مردم ایران و امت اسلامی از آرمان ها و دستاوردهای نظام و امام دفاع کرده و همواره تا رهایی قدس در کنار ملت مظلوم فلسطین ایستاده اند.


استاندار هرمزگان:


روز قدس، گفتمانی جدید در عرصه سیاسی خاورمیانه به وجود آورد
    
استاندار هرمزگان گفت: هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر متوجه درایت و دیدگاه‌های آسمانی امام خمینی(ره) آشنا می‌شویم.
 
جاسم جادری با گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: روز قدس به درستی گفتمانی جدید در عرصه سیاسی خاورمیانه به وجود آورد و می‌تواند به‌عنوان مقطع و تلنگری برای حق‌خواهی مسلمانان باشد.
 
وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی این امر مهم را بیش از هر رهبر و عالِم اسلامی حس کرده بود که جهان اسلام بیش از هر زمانی نیازمند وحدت اساسی و عملی است و از همین رو در کنار پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایران در درون کشور، در بعد جهانی و منطقه‌ای، نیز دیدگاه‌های وحدت‌طلبانه خود را ترویج و آغاز کرد که تدابیری همانند نامگذاری روز قدس از این دست رویکردهاست که تا ابد از امام راحل به یادگار خواهد ماند.
 
جادری اضافه کرد: هر چه جلوتر می‌رویم بیشتر متوجه درایت و دیدگاه‌های آسمانی امام خمینی(ره) آشنا می‌شویم.
 
استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد:‌ امروز به تاسی از روشنگری مردم ایران اسلامی، تمامی کشورهای اسلامی و سایر مسلمانان در نقاط دیگر دنیا هوشیارتر از هر زمانی شده و عرصه را بر استکبار و رژیم صهیونیستی تنگ‌تر کرده‌اند که این ریشه در اندیشه الهی امام خمینی (ره) دارد.
 
جادری اضافه کرد: استکبار با ترس از اتحاد مسلمانان و یکی شدن آنها، آتش جنگ را در منطقه همواره روشن نگه داشته و از این روست که ما در ایران بر این باوریم مراسمی همانند روز قدس که به درستی گفتمانی جدید در عرصه سیاسی خاورمیانه به وجود آورده، می‌تواند به عنوان مقطع و تلنگری برای حق‌خواهی مسلمانان باشد.
 
وی با بیان اینکه مردم هرمزگان همواره با حفظ اتحاد خود با دیدی منطقه‌ای و فراملی، روز قدس را ارج نهاده‌اند، تصریح کرد: امسال نیز مردم این استان که همواره از دیدی روشن و مدبرانه برخوردار بوده‌اند، حضوری پرشور در مراسم روز جهانی قدس خواهند داشت.
 
استاندار هرمزگان در پایان از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم هرمزگان خواست با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، یک بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی، به جهانیان نشان دهند که کماکان موضوع قدس شریف در اولویت دغدغه مردم ایران و مسلمانان قرار دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار