استاندار فارس به همراه معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش و ارشد نظامی منطقه فارس و کهکیلویه بویر احمد با خانواده منصور صفری و امین انصاری از سربازان جان باخته در سانحه رانندگی سقوط اتوبوس دیدار کرد.
کد خبر: ۲۵۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 28 June 2016
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: محمدعلی افشانی در این دیدار با یادآوری اینکه استان فارس همه ظرفیت تیم های امدادی، پزشکی، درمانی و پشتیبانی خود را برای کمک به سانحه دیدگان این حادثه بسیج کرد؛ گفت: مسوولان استان در کنار فرماندهان ارتش خود را صاحب این مصیبت می دانند و این اطمیان را می دهم که موضوع به دقت پیگیری می شود و با مقصر یا مقصران وقوع این حادثه در هر سطح و مقامی که باشد برخورد لازم صورت گیرد.

 وی افزود: موضوع جان باختن این سربازان برای همه مسوولان ارشد نظام از اهمیت بالایی برخوردار است و تاکید های فراوانی برای پیگیری های لازم صورت گرفته است.

امیر فهمیده، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش هم از تشکیل ستادی برای بررسی موضوع در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: هر فردی در این حادثه به وظایف قانونی اش عمل نکرده باشد شناسایی و برخورد لازم صورت می گیرد و پلیس راه استان های کرمان و فارس هم مامور شده اند تا علت حادثه را بررسی کنند.

خانواده این سربازان جان باخته هم با قدردانی از تلاش های صورت گرفته از سوی مسوولان، پیگیری آن ها را موجب تسلی خاطر بازماندگان اعلام و بر پیگیری موضوع تا شناسایی مقصران حادثه تاکید کردند.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار