فرماندار آبدانان گفت:روز جهانی قدس از برکات شیرین نظام اسلامی و نشانه حس نوع دوستی ملت ایران است.
کد خبر: ۲۵۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰ 26 June 2016

فرماندار آبدانان گفت:روز جهانی قدس از برکات شیرین نظام اسلامی و نشانه حس نوع دوستی ملت ایران است.


به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری روز یکشنبه در جلسه ستاد بزرگدشت روز جهانی قدس اظهار کرد: یاری رساندن به مسلمانان مظلوم و مبارزه پیگیر با استکبار جهانی در تمام نقاط عالم از مهمترین اهداف نظام اسلامی است.

وی از روز قدس بعنوان نماد عزت و ظلم ستیزی ملت ایران یاد کرد و افزود: این روز بزرگ و مقدس از برکات شیرین نظام اسلامی و نشانه حس نوع دوستی ملت ایران است.

عسگری تاکید کرد: همه آزادگان و موحدان در سراسر جهان پر التهاب، یک صدا و پر انرژی شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می دهند تا پیام افکار عمومی را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی نخستین قبله مسلمانان به گوش جهانیان برسانند.

فرماندار آبدانان با اشاره به جنایات جریان های تکفیری تروریستی در جهان اسلام، از احاد مردم استان ایلام بخصوص مردم روزه دار آبدانان خواست در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با اراده ای انقلابی و دلی پر از مهر و عاطفه نسبت به مسلمانان دنیا و تنفر و انزجار از استکبار، در راهپیمایی حاضر شوند و بار دیگر حمایت خود را از ستم دیدگان فلسطین اعلام کنند.

آیین راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهرستان آبدانان بعد از اقامه نماز عبادی - سیاسی جمعه از مقابل مسجد حضرت صاحب الزمان (ع) تا میدان کشاورزی برگزار می شود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار