شهردار یزد گفت : همزمان با ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) با صرف هزینه ای بالغ بر ۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پارک بزرگ حسن آباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۵۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳ 24 June 2016
به گزارش «تابناک یزد»،محمدرضا عظیمی زاده در حاشیه مراسم افتتاح پارک بزرگ حسن آباد که  با حضور جمع کثیری از شهروندان و مسئولان برگزارشد اظهارداشت : به منظور آبادانی و رسیدگی به نقاط محروم شهر، پارک حسن آباد با مساحت تقریبی 70 هزار مترمربع احداث شده که تا به حال 20 هزار مترمکعب خاکبرداری و نخاله برداری، 15 هزار و 500 مترکعب خاکریزی با خاک مناسب، 30 هزار مترمربع تسطیح و زیرسازی، عملیات محوطه سازی به طول هشت هزار متر سنگ جدول و هفت هزار مترمربع پیاده روسازی با کف پوش بتنی و برای کاشت نهال 20 هزار مترمکعب کانال کشی باغچه ها صورت گرفته که موارد مذکور هزینه ای در حدود هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در بر داشته است.

وی خاطرنشان ساخت: با صرف هزینه ای بالغ بر دو میلیارد ریال مخزن بتنی با حجم 500 مترمکعب جهت ذخیره آب و آبیاری درختان پارک احداث شده است.

شهردار  تصریح نمود: برای رفاه حال شهروندان و تسهیل رفت و آمد، به میزان 9600 متر مربع زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت در ورودی پارک با هزینه ای بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال و 13 چشمه سرویس بهداشتی و 12 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت نیز با صرف سه میلیارد و 200 میلیون ریال به انجام رسیده است.

شهردار یزد هزینه برق رسانی و نصب برج نور و روشنایی در این پارک را به میزان سه میلیارد ریال عنوان نمود.

عظیمی زاده علاوه بر این هزینه فضای سبز پارک شامل تجهیز موتورخانه، لوله گذاری، مبلمان، انتقال آب و ... در پارک بزرگ حسن آباد را 23 میلیارد و 200 میلیون ریال ذکر کرد.

قابل ذکر اینکه مراسم افتتاح این پارک با برپایی جشن باشکوه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در تاریخ اول تیرماه از سوی سازمان فرهنگی ورزشی و روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد به انجام رسید.        

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار