نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:
زاهدی در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: همواره قاچاق کالا به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ضرر می زند و متاسفانه کرمان در این حوزه نیز دروازه ای برای ورود قاچاق کالا است.
کد خبر: ۲۵۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 23 June 2016
به گزارش تابناک کرمان ، دکتر زاهدی در نشست مشترک اعضای شورای قضایی و مجمع نمایندگان استان کرمان با قدردانی از تلاش های کارکنان دستگاه قضایی استان اظهار کرد: در بحث قاچاق انسان که مهم ترین مسئله آن در استان کرمان اتباع بیگانه است، باید دادگستری محکم وارد شود زیرا این امر، بحث های امنیتی، جاسوسی، سرقت و اشغال فرصت های شغلی و ... را به دنبال دارد.وی ادامه داد: اتباع بیگانه به عنوان یک خطر استان کرمان و به ویژه شمال استان را تهدید می کند و روز به روز مشکلات این حوزه بیشتر می شود.
زاهدی تصریح کرد: باید تا جایی که می توانیم با مواد مخدر مبارزه کنیم و دادگستری باید برخوردهای محکمی داشته باشد، زیرا آسیب های زیادی از این حوزه متحمل می شویم.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر برخورد قاطع با قاچاق کالا بیان کرد: همواره قاچاق کالا به تولید ملی و اقتصاد مقاومتی ضرر می زند و متاسفانه کرمان در این حوزه نیز دروازه ای برای ورود قاچاق است.
زاهدی در ادامه افزود: در حوزه اسناد مالکیت منابع طبیعی در روستاها مشکلات زیادی وجود دارد و اداره ثبت اسناد و منابع طبیعی باید برای حل این مشکل همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار