امام جمعه کرمان :
امام جمعه کرمان در دیدار با مجمع نمایندگان استان گفت: مردم انتظارات بیشتری از مجلس دهم دارند زیرا بنده در مردم هستم و حرف هایشان را می شنوم.
کد خبر: ۲۵۰۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴ 23 June 2016
به گزارش تابناک کرمان ، آیت الله "سید یحیی جعفری" صبح امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان با وی در دفتر امام جمعه کرمان گفت: تصویب قانون خوب و جامع و نظارت بر حسن اجرا از وظایف نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است.
ایشان در ادامه افزود : با شناختی که از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دارم، همه ی نمایندگان از افرادی هستند که به دور از حاشیه اند. مردم توقعات زیادی از نمایندگان مجلس دارند و انتظار دارم نمایندگان استان در نشستی با مردم  صحبت کنند و بگویند وظیفه شان نظارت برحسن قانون است.
امام جمعه کرمان با بیان اینکه اگر قانون درست تفسیر و اجرا شود ما هیچ اختلافی نداریم بلکه همه با هم برادر هستیم، اظهار کرد: بنده، ائمه جمعه و نمایندگان مجلس در تعیین مسئولین اجرایی و امور اجرایی نباید دخالت کنیم، مگر اینکه مسئولی مفسد باشد و شهر را خراب کند.
آیت الله جعفری افزود: اگر کارها طبق قوانین انجام شود مشکلی پیش نمی آید ولی اگر بر خلاف قانون و دین باشد مشکل پیش خواهد آمد.
در ادامه این نشست رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز افزود: نمایندگان مجلس در یک ماه گذشته درگیر کمیسیون ها و شعب مجلس بوده اند.
دکتر "حسین امیری " گفت: نمایندگان استان در مدیریت مجلس نقش خوب و برجسته ای نسبت به خیلی از استان ها دارند و حضور نمایندگان به عنوان رئیس ، نایب رئیس ،دبیر ، سخنگو و عضو در کمیسیون ها پررنگ است.وی بیان کرد: همکاران بر اساس تجربه و تخصص خود تلاش داشتند که در اکثر کمیسیون های تخصصی حضور داشته باشند که خوشبختانه نمایندگان استان در اکثر کمیسیون ها حضور دارند تا بتوانند در هر بخش نقش موثری داشته باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار