معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران از نصب مجسمه های شهری در سطح معابر خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 60 مجسمه در منطقه 4 نصب شده است.
کد خبر: ۲۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵ 22 June 2016
حسین سیگارودی افزود: به منظور آشنایی شهروندان با آثار هنری و ایده‌های هنرمندان از طریق فراهم کردن زمینه مشارکت هنرمندان مجسمه‌ساز، نصب بیش از 60 مجسمه شهری از هنرمندان بنام کشور در سطح معابر و بوستان های منطقه 4 در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: در سال جاری نیز جانمایی جهت نصب مجسمه های شهری در سطح منطقه صورت گرفته است و به زودی در دستور کار قرار می گیرد.

سیگارودی در ادامه از نصب شصت و یکمین مجسمه منطقه 4 در میدان رسالت خبر داد و گفت: زیرسازی لازم جهت نصب شصت و یکمین مجسمه در این میدان صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از علل انتخاب این محل تردد بالای شهروندان در طی شبانه روز است این احجام که غالبا از آثار منتخب مجسمه سازی است، توسط سازمان زیباسازی ارزیابی و سپس با اخذ مجوز از شورای هنری آن سازمان نصب خواهد شد .

سیگارودی در ادامه با اشاره به اقدامات طرح " آسمان آبی زمین پاک" گفت: در سال جاری تشکیل کلاس های مختلف آموزشی در خصوص تفکیک زباله های خشک و تر و زباله های بیمارستانی در مساجد، مدارس، ادارات و بوستان های سطح منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

معاون خدمات شهری منطقه4 افزود: از ابتدای سال بیش از 3 هزار کیلو گرم کاغذ باطله از ادارات جمع آوری و در ازای آن کاغذ A4 در ادارات سطح منطقه توزیع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار