کد خبر: ۲۴۹۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 21 June 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالوهاب الساعدی فرمانده عملیات آزادسازی شهر فلوجه در غرب استان الانبار گفت: نیروهای امنیتی چند روز پیش بخش های زیادی از شهر فلوجه به ویژه مناطق مرکزی این شهر را تحت کنترل خود درآوردند.
الساعدی افزود: این نیروها مشغول پاکسازی مناطق آزاد شده از مین ها و تله های انفجاری هستند که تروریست ها پیش از فرار در این مناطق کار گذاشتند.
الساعدی تاکید کرد: نیروهای مقاومت مردمی عراق، یگان های ارتش و پلیس فدرال پس از درهم شکستن  استحکامات دفاعی  داعش در محور شمالی فلوجه ، توانستند وارد این شهر شوند .
وی افزود: عناصر داعش همچنین پنج  خط دفاعی در محور جنوبی شهر  فلوجه برای جلوگیری از حمله نیروهای  عراقی ایجاد کرده بودند اما یگان های ویژه مبارزه با تروریسم با درهم شکستن همه این خطوط  خود را به خیابان اربعین در ابتدای شهر فلوجه رساندند.
این فرمانده عراقی تاکید کرد:عملیات  نیروهای عراقی ضد عناصر داعش درمحور غربی شهر فلوجه ادامه دارد و آنان برای اثبات وجود خود در فلوجه می کوشند در برابر حملات نیروهای عراقی مقاومت کنند و با  نابودی خطوط دفاعی و استحکامات  تروریست ها در بخش غربی فلوجه نیروهای عراقی خود را به منطقه  جولان خواهند رساند و  در آن صورت درگیری های در فلوجه به طور کامل به پایان خواهد رسید و این شهر  تحت کنترل کامل ارتش قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار