سردار اشتری در ایلام؛
سردار اشتری فرمانده ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران ایلامی گفت : عملکرد سردار دولتی در ایلام و پرسنل ناجا در این استان قابل قبول و دفاع بوده و من به این همکار عزیز نمره ی خیلی خوب می دهم
کد خبر: ۲۴۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۴ 15 June 2016
سردار اشتری فرمانده ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران ایلامی گفت : عملکرد سردار دولتی در ایلام و پرسنل ناجا در این استان قابل قبول و دفاع بوده و من به این همکار عزیز نمره ی خیلی خوب می دهم.
سردار اشتری که برای شرکت در مراسم معارفه ی فرمانده ی جدید نیروی انتظامی استان به ایلام سفر کرده بود به خبرنگاران گفت : امسال از طرف فرماندهی معزز کل قوا سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده و ناجا تمام ظرفیت های خود را برای تحقق این فرموده ی آقا به کار خواهد گرفت.
وی ادامه داد : در راستای تحقق این شعار نیروی انتظامی یکی از اولویتهای خود را مبارزه ی جدی با قاچاق کالا و ارز که تاثیر مستقیم و منفی بر اقتصاد مملکت دارد گذاشته است.
فرمانده ی ناجا در ایلام اظهار داشت : امنیت مقوله ای بسیار مهم در توسعه ی هر استان و منطقه و کشوری به حساب می آید.جمهوری اسلامی ایران به برکت از خودگذشتگی های فرزندان سرو قامتش در نیروهای نظامی و امنیتی یکی از امن ترین کشورهای آسیا و حتی جهان است.
اشتری به نقش امنیت در توسعه اشاره کرد و گفت : بدون شک در هیچ جایی توسعه بدون امنیت حاصل نخواهد شد.
وی متذکر شد:در حال حاضر استان ایلام با وجود داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن ترین استانهای کشور در جهات مختلف بوده و ظرفیت لازم برای توسعه یافتگی را دارد.
سردار اشتری ظهر امروز در مراسم معارفه ی سردار نورعلی یاری به عنوان فرمانده ی نیروی انتظامی استان ایلام شرکت کرد.
پیش از این سردار علی دولتی به مدت 4 سال فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام را بر عهده داشت و در این مدت از اصحاب رسانه ی استان نمره عالی گرفت.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی دارابی حیدر ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
بهت افتخار میکنیم همشهری عزیز والا مقام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار