کد خبر: ۲۴۶۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 15 June 2016


رئیس شورای شهر کرج گفت: مسؤولان پیگیر مطالبات مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح عمرانی تقاطع غیرهم‌سطح کیانپور در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایف مسؤولان توسعه خدمات‌رسانی به مردم است لذا آنان باید با جدیت بیشتری پیگیر مطالبات مردم باشند.

وی ادامه داد: رفع محرومیت‌ها و توسعه خدمات رسانی به مردم از مهمترین اقداماتی است که باید مورد توجه قرار گیرد لذا برنامه‌ریزی برای ارتقای این خدمات در دستور کار ویژه مدیران در دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

رئیس شورای شهر کرج تأکید کرد: پیش رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی نیز در سایه رفع مشکلات بوده و باید با حمایت از تولید، کشاورزی و صنعت به سمت تحقق این مهم حرکت کنیم.

دادگو در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است باید به سرعت در کشور پیش برود تا بتواند نتایج و دستاوردهای خوبی را داشته باشد.

وی بیان داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف صنعت و تولید است لذا با بهره‌برداری درست از این منابع می‌توانیم اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده و یکی از استان‌های پیش رو در این زمینه باشیم.

رئیس شورای شهر کرج در ادامه سخنان خود رفع معضلات ترافیکی را مهم خواند و بیان داشت: استان البرز با معضل ترافیک روبه‌رو است و لازم است تمامی تلاش خود را برای رفع این مشکل انجام دهیم چراکه در غیر اینصورت در آینده نه چندان‌دور با معضلات بزرگتری در این زمینه مواجه می‌شویم که حل آن به مراتب سخت‌تر خواهد شد.

دادگو افزود: عملیاتی کردن پروژه‌ها و ایجاد تقاطعات غیرهم‌سطح و همچنین اجرایی کردن طرح‌های مختلف نیز باید به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار