کد خبر: ۲۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 18 April 2015

مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از ساخت مدرسه طالقانی با رعایت مولفه های فرهنگی این مدرسه تاریخی خبر داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مساعدت وهمت اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل آموزش و پرورش استان، مدرسه

طالقانی ساخته می شود.

وی مدرسه طالقانی را نماد تعلیم و تربیت استان دانست و گفت: این مدرسه محل تحصیل بزرگان شهر تبریز بوده اما متاسفانه بر اساس کج سلیقه ای های برخی از افراد تخریب شده است.

وی ادامه داد: حفظ هویت مکان های فرهنگی این شهر از وظایف تمامی مسئولان فرهنگی این استان است و از این رو مدرسه طالقانی با کمک و مساعدت اداره کل اوقاف استان با همان طرح قبلی ساخته می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به وجود 450 مدرسه وقفی دراستان اظهار کرد: قریب به اتفاق این مدارس نیاز به بازسازی دارند و این اداره کل این آمادگی را دارد که در راستای تربیت نسل طیب، طاهر و شایسته در تمام جوانب عمرانی، آبادی، فرهنگی و قرآنی با اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی توجه به تعلیم و تربیت را ضرورتی انکار ناپذیر دانست وگفت: تبریز شهر اولین ها است و شایسته است که در عرصه تعلیم و تربیت نیزبر این ویژگی بارز تکیه کرده و توجه ویژه ای را در این حوزه داشته باشیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار