رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز حضور پرشور مردم در روز قدس را مهم خواند و گفت: روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم و با سخنرانی یکی از مسؤولان کشوری در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 13 June 2016
حجت الاسلام محمدحسین روحی یزدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز باید بیش از هر زمان دیگری چهره منفور آمریکا برای نسل امروز بازگو شود اظهار داشت: حقوق بشر آمریکا باید پاسخگوی جنایات خود باشد.
وی در ادامه به برگزاری مراسم‌های هفت تیر و روزجهانی قدس اشاره کرد و بیان داشت: امسال این رویداد مهم بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار می‌گیرد.
این مسؤول با بیان اینکه مراسم‌های مختلفی در هفته قوه قضاییه که از 12 تیرماه آغاز می‌شود، در نظر گرفته‌ایم افزود: برگزاری برنامه‌ها و گرامیداشت شهادت جمعی از قضات و شهادت مظلومانه آیت‌الله دکتر بهشتی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌هایی است که در این هفته برگزار خواهد شد.
روحی یزدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برگزاری برنامه‌هایی در این هفته از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، ‌گفت: در هفته قوه قضاییه و روزجهانی قدس بیش از هر زمان دیگری باید به جنایات آمریکا و اتفاقات رخ داده پرداخته شود.
وی بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران توسط گروهک منافقین، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی عراق به سرکردگی آمریکا، شهادت محمد کچویی توسط گروهک منافقین، شهادت امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای ایرباس ایران و کشته شدن شماری از هموطنان از مهمترین روزهای هفته قوه قضاییه است که تمامی این جنایات توسط آمریکا رخ داده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه امروز آمریکا با تشکیل داعش مسلمانان جهان را از طریق گروه‌های جانی داعش از بین می‌برد، افزود: باید با اهداف تعیین شده اقدامات ددمنشانه آمریکا را در این هفته تبیین کرد و با اقدامات لازم اقدامات خصمانه و روش‌های خصمانه آمریکا نسبت به کشورهای دیگر را بیان کرد.
وی در ادامه بیان داشت:‌  نمایش قدرت نرم جمهوری اسلامی، شورش و فتنه در کشورهای اسلامی، نمایش قدرت پوشالی استکبار جهانی و ... از دیگر مهمترین اهداف این برگزاری برنامه‌های این هفته است.
وی حضور پرشور مردم در روز قدس را مهم خواند و گفت: روز جهانی قدس با حضور پرشور مردم و با سخنرانی یکی از مسؤولان کشوری در استان البرز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار