رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر به اجرای طرح ملی همای رحمت توسط این سازمان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیری که زیر پوشش هیچ نهادی نیستند با همت خیرین و نیکوکاران در کشور اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰ 11 June 2016
رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر از اجرای طرح همای رحمت همزمان با شب‌های قدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، وحید عرفانی با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در زمینه‌های مختلف در طول سال  اظهار کرد: یکی از برنامه‌های هلال احمر توجه ویژه به محرومین و نیازمندان در ماه مبارک رمضان است.

 وی به اجرای طرح ملی همای رحمت توسط این سازمان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف کمک به محرومان و اقشار آسیب‌پذیری که زیر پوشش هیچ نهادی نیستند با همت خیرین و نیکوکاران در کشور اجرا می‌شود.

رئیس جمعیت جوانان هلال احمر ملایر با بیان اینکه در این طرح نیازمندان، زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های زندانیان، بیماران و... زیر پوشش قرار می‌گیرند، گفت: در این طرح با هدف شناسایی افراد نیازمند کمک‌های جمع‎آوری شده خیرین به صورت سبد کالا شامل قند، روغن، برنج و شکر در اختیار این خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در ملایر تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌ها در شهرستان شروع شده که امیدواریم خیرین در این زمینه هلال احمر شهرستان را یاری کنند.

عرفانی با بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری شده صرف خرید اقلام اساسی هر سبد غدایی به مبلغ یکصد هزار تومان خواهد شد، گفت: این اقلام همزمان با شب‌های قدر در بین خانواده‌های نیازمند توسط نیروهای هلال احمر شهرستان توزیع می‌شود.

وی به اطعام افراد زیر پوشش در شب‌های ماه رمضان با همکاری اداره اوقاف اشاره کرد و افزود: در این برنامه نیز تعدادی از نیازمندان و محرومین بر اساس نیت واقف از سفره‌های افطاری مرحوم سیف‌الدوله بهره‌مند شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ملایر پخت و توزیع غذا بین محرومین حاشیه شهر توسط نیروهای هلال احمر در شب‌های قدر، افطاری  تعدادی از داوطلبان و امدادگران فعال، برگزاری کلاس‌های قرآن و دوره‌های آموزشی امداد، برگزاری مراسم شب‌های قدر و... را نیز از دیگر برنامه‌های هلال احمر ملایر در ماه رمضان برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار