کد خبر: ۲۴۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۳ 10 June 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان چابهار ضمن توصیه به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه توبه، دوری از گناهان، عبادت و راز ونیاز است تا انسان یکسال غفلت از دوری با خدا را در این ماه جبران کند.
وی افزود: ماه مبارک رمضان که به سبب عظمت خود شهر الله نام گرفته ماه شکست ناپذیری است و از همه لحاظ به ما قدرت و توانایی می دهد در مقابل فتنه و شر و شیطان ایستادگی کنیم.
امام جمعه چابهار گفت: اول این ماه شیاطین به غل و زنجیر کشیده می شوند تا روزه داران با همه اعضا و جوارحشان روزه دار باشند.
حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: همه اعمال باید برای خدا باشد و در این ماه ثواب اعمال مضاعف می شود بطوریکه قرائت یک آیه قرآن در این ماه با قرائت کل قرآن در ماه های دیگر برابری می کند.
وی به سالروز تاسیس جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی اشاره کرد و افزود: آن جهادی که سال 59 تأسیس شده بود اگر به همان کیفیت باقی می ماند، بسیاری از مشکلات مرتفع می شد.
وی گفت: ما باید از آب و خاک حاصلخیزی که در کشور داریم نهایت استفاده را ببریم و به مردم آموزش دهیم تا از این مواهب الهی استفاده بهینه کنند.
وی به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: ما انقلاب کردیم اما هنوز نتوانسته ایم هجمه فرهنگی را از بین ببریم، باید با احیای ارزش های ناب محمدی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: امام راحل از آمریکا و ابر قدرتها نمی ترسیدند و فرمودند آنچه ما را می ترساند وابستگی فرهنگی است و تحریم و حمله نیست.
امام جمعه چابهار خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز شبیخون فرهنگی را مطرح کرده و در سخنرانی اخیرشان فرمودند نسبت به ولنگاری فرهنگی دغدغه دارم.
حجت الاسلام موسوی گفت: چرا باید کارخانه هایی با 500 کارگر تعطیل شود و در جایی در این کشور مدیری 234 میلیون تومان حقوق بگیرد، این کار چه توجیهی دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار