این سرمایه‌گذار به وزیر اقتصاد نامه نوشته که مشکلاتی برای وی در استان به خصوص در زمینه معارضات ایجاد شده است.
کد خبر: ۲۴۲۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 08 June 2016
در نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری به نامه شکایت‌آمیز تنها سرمایه‌گذار خارجی کهگیلویه و بویراحمد به وزیر اقتصاد اشاره شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز نشست کمیته قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی رئیس‌کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست به موارد مهمی از جمله لزوم حمایت از سرمایه‌گذاری، کمک به واحدهای تولیدی مشکل‌دار و همچنین نامه شکایت‌آمیز تنها سرمایه‌گذار خارجی حاضر در استان کهگیلویه و بویراحمد به وزیر اقتصاد اشاره شد.

ابراهیم کشاورز مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گفت: تنها یک سرمایه‌گذار خارجی در استان در سیمان مارگون سرمایه‌گذاری کرده است.

وی گفت: این سرمایه‌گذار به وزیر اقتصاد نامه نوشته که مشکلاتی برای وی در استان به خصوص در زمینه معارضات ایجاد شده است.

این مسؤول افزود: رئیس سازمان سرمایه‌گذاری هم به استاندار نامه نوشته که این سرمایه‌گذار خارجی به عنوان تنها سرمایه‌گذار در استان باید الگویی برای جذب سرمایه‌گذار خارجی باشد و بر حمایت از این سرمایه‌گذار تأکید کرده است.

مهرداد کرمی دادستان استان نیز از پی‌گیری مشکلات این سرمایه‌گذار با حضور مردم و همچنین پی‌گیری آن در شورای تأمین خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار و مردم در نشستی که با هم داشتیم حرف خود را زدند و ما نیز پی‌گیری‌های خود را در این زمینه داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار