تغییر مدیریتی با روی کار آمدن احمد ناصری به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در روزهای اخیر به شکل گسترده آغاز شده به طوری‌که این تغییرات در سکوت رسانه‌ای شکل گرفته است.
کد خبر: ۲۴۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 08 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی این تغییرات در کمتر از دو سال انتصاب در دولت تدبیر و امید در مناطق مختلف آموزش و پرورش شکل می‌گیرد که بعد از ماه‌ها حرف و حدیث بالاخره علی ورودی از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل کنار گذاشته شد تا اسماعیل ابراهیمی مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل معرفی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین با کنار گذاشتن شهداد عبداللهی از معاونت آموزش متوسطه، علی ورودی را جایگزین او کرد تا معاونت آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش را ورودی عهده‌دار شود.

اما در تغییر مدیریتی دیگر یوسف احمدی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیر منصوب شد تا جای ربعلی مظهری را در کمتر از یک سال عهده‌دار شود تا پازل تغییر مدیریتی در مناطق و نواحی مختلف آموزش و پرورش به دست مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان اردبیل رقم بخورد.

اما شنیده می‌شود، قرار است مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو اردبیل نیز جابه‌جا شود که هنوز به دلیل انتخاب نشدن گزینه نهایی این تغییرات برای روزهای آتی گذاشته شده است.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده احمد ناصری مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل که دو ماهی است این مسؤؤولیت را عهده‌دار شده در فصل تعطیلات مدارس کدام مدیران و معاونان آموزشی و پرورشی را جابه‌جا کرده تا مهر ماه متفاوتی از لحاظ مدیریتی در مناطق و نواحی آموزش و پرورش رقم بخورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار