کد خبر: ۲۴۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 07 June 2016


مسئول سازمان دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش البرز از اعزام فرهنگیان و دانش آموزان این استان به عتبات عالیات خبر داد.

مهدی عبادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اعزام فرهنگیان و دانش آموزان به عتبات عالیات از دی ماه سال گذشته در البرز با هدف ایجاد بستر مناسب برای آنان و خانواده هایشان به این سفر معنوی آغازشده است.

وی اظهار کرد:تا کنون 4 کاروان زیارتی از سوی سازمان دانش آموزی البرز به عتبات عالیات اعزام شده است.

وی با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار سفر های زیارتی در تقویت بنیه معنوی ، سلامت اخلاقی و بهداشت روانی افراد خاطرنشان شد: از شهریور ماه 95 تا پایان سال 4 کاروان دیگر به عتبات عالیات اعزام می شوند.

مسوول سازمان دانش آموزی البرز گفت: هزینه سفر فرهنگیان و دانش آموزان به همراه خانواده هایشان بین 2 میلیون تا 2 میلیون و500هزار ریال برای هر نفر ارزانتر از میزان مبلغ پرداختی در دفاتر زیارتی فعال در استان است.

عبادی گفت: سفر فرهنگیان و دانش آموزان به عتبات عالیات یک هفته بطول می انجامد که در این سفر مداحان اهل بیت (ع ) نیز حضور دارند.

وی در ادامه به فعال کردن کاروان هوایی به عتبات عالیات از سوی سازمان دانش آموزی البرز پرداخت و یادآورشد: بزودی بخش نامه سفر هوایی به کربلای معلی به مدارس جهت نام نویسی علاقمندان ارسال می شود.

مسوول سازمان دانش آموزی البرز بیان کرد: سفر هوایی فرهنگیان و دانش آموزان به عتبات عالیات نیز

سه میلیون ریال ارزانتر از هزینه پرداختی به دفاتر زیارتی است.

وی فراهم کردن شرایط لازم در طول مسیر برای زائران ، اسکان ، خدمات رفاهی و بهداشتی را از دیگر امکانات این سفر معنوی ذکرکرد.

البرز 420 هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار