فرماندار رشت گفت :
سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از مردم فهیم و مهمان نواز شهرستان رشت در استقبال پرشور از رئیس جمهور محترم دکتر حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد
کد خبر: ۲۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 18 April 2015
سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان رشت با صدور پیامی از مردم فهیم و مهمان نواز شهرستان رشت در استقبال پرشور از رئیس جمهور محترم دکتر حسن روحانی و کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش تابناک گیلان ، فرماندار شهرستان رشت گفت: مردم سرافراز رشت در کنار دیگر هم استانی های خود با شوق وصف ناپذیری به استقبال رئیس جمهور مدبر و محبوب خود شتافتند و بار دیگر حمایت قاطع خویش را از نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید به منصه ظهور گذاشتند. حضور شورانگیز جوانان و فرهیختگان در کنار دیگر اقشار جامعه در این گردهمایی مردمی، خود برترین گواه بر موفقیت های این دولت در پیشبرد واقعی برنامه ها و سیاستهای ابراز شده می باشد زیرا هیچ سنگ محکی برای ارزیابی عملکرد هر دولتی بالاتر از همراهی مردم به ویژه فرهیختگان و نخبگان با آن دولت نیست.

وی افزود: بر خود وظیفه می دانم مراتب تشکر و قدردانی خود را از استقبال پرشور و گرم آحاد مردم شریف شهرستان بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثار گران، ائمه محترم جمعه، علما و روحانیت معزز، کشاورزان و روستائیان عزیز، اعضای محترم شورای اسلامی شهرها و روستاها، شهرداران و دهیاران، دانشگاهیان فرهیخته، هیئات مذهبی، کسبه و اصناف، اصحاب رسانه، نیروهای نظامی و انتظامی، کارکنان و مسئولین ادارات که با شرکت در مراسم استقبال، جلوه های ماندگاری از پیوند دولت و ملت به یادگار گذاشتند .

مهدوی ادامه داد: در ایجاد این شور امیدبخش، همه مردم و بیش از همه جوانان نقش داشتند که بر خود لازم می‌‌بینم در مقابل این شور و نشاط، مراتب تقدیر و تشکر خود را بار دیگر نثار تک‌تک آن عزیزان کنم و بدین طریق اعلام بدارم که این شور و حضور، باعث سنگین‌تر شدن بار مسئولیت خدمتگزاران شما در دولت شده است و امیدواریم با عنایت پروردگار بتوانیم این حسن اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید را با اهتمام ویژه، پاسخی در خور شان مردم شهرستان رشت بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: سزاست که این همه شور و شعور و عظمت مردم فهیم رشت را ارج نهیم و خود را بیش از پیش مهیای خدمت و تلاش برای آنان نماییم. همچنین شایسته است از اقدام تحسین برانگیز مردم در تشکیل ستادهای استقبال مردمی که نقش ارزنده ای در هماهنگی تنظیم برنامه های استقبال از رئیس جمهور داشتند، قدردانی نمایم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار