یک گزارش ؛
20 دی ماه سال 94 بود که شاهد اولین خط و نشان لاهوتی برای وزارت ورزش بودیم. امروز و بعد از گذشت 5 ماه ، مهرداد لاهوتی ، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، خط و نشان خود را وارد فاز جدیدی کرد.
کد خبر: ۲۴۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 05 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

20 دی ماه سال 94 بود که شاهد اولین خط و نشان لاهوتی برای وزارت ورزش بودیم. امروز و بعد از گذشت 5 ماه ، مهرداد لاهوتی ، نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، خط و نشان خود را وارد فاز جدیدی کرد.

در دی ماه سال 94 ، لاهوتی در ماجرایی بین باشگاه ملوان و وزارت ورزش اظهار کرد: اگر وزارت ورزش کوتاهی کند ،  ما در مجلس ورود پیدا خواهیم کرد و بسیاری از اتفاقاتی که در این وزارت خانه می‌افتد را مطرح می‌کنیم!

تابناک: امروز نیز این نماینده گیلانی در تذکری  خطاب به دولت یازدهم اظهار داشت: دولت باید لایحه برنامه ششم توسعه خود را پس بگیرد و اگر این اتفاق نیفتد، نمایندگان آن را نمی‌پذیرند.

این ادبیات لاهوتی درحالی است که مدام رئیس جمهور ، در سخنرانی های خود تاکید بر زبان تکریم و احترام متقابل دارد و همواره این نکته را که دوران تهدید سپری شده را تکرار می کند.

به گزارش تابناک گیلان، مهرداد بائوج لاهوتی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 16 خرداد) در تذکر آئین نامه‌ای با استناد به بند 11 ماده 24 درباره دستور کار جلسه امروز مبنی بر قرائت گزارش مرکز پژوهش های مجلس درمورد وضعیت کشور در آستانه تدوین برنامه پنجساله ششم توسعه، گفت: باید قانون ششم برنامه توسعه روند خود را در مجلس سپری کند؛ یعنی ابتدا رئیس جلسه باید مشخص می‌کرد که آیا نیاز بود برای بررسی دوباره برنامه ششم کمیسیون تلفیق تشکیل می‌شد یا خیر؟



دولت لایحه برنامه ششم توسعه را اصلاح نکند، نمایندگان آن را نمی‌پذیرند



نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر دولت باید لایحه برنامه ششم توسعه خود را پس بگیرد چرا که دارای اشکالات زیادی است و اگر این اتفاق نیفتد، نمایندگان آن را نمی‌پذیرند زیرا باید اصلاح شود و سپس در مجلس دهم مورد بررسی قرار گیرد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
حتما براش نفع نداره که اینجوری حرف میزنه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار