معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در رودسر ؛
به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام سید محمد رضا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی عبادی وسیاسی برای مومنین است و حضور مومنین در نماز جمعه ها باعث تثبیت نظام اسلامی است وی با اشاره به این مطلب که در 850 نقطه کشور نماز جمعه برگزار میشود گفت: 50 شهر برای انتخاب امامان جمعه در دستور کار است و اهتمام لازم در این خصوص اندیشیده شده است.
کد خبر: ۲۴۰۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 05 June 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک:
معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: 50 شهر کشور در انتظار امامان جمعه در کشور هستند.

به گزارش تابناک گیلان، حجت الاسلام سید محمدرضا طباطبایی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار کرد: نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی عبادی وسیاسی برای مومنین است و حضور مومنین در نماز جمعه ها باعث تثبیت نظام اسلامی است وی با اشاره به این مطلب که در 850 نقطه کشور نماز جمعه برگزار میشود گفت: 50 شهر برای انتخاب امامان جمعه در دستور کار است و اهتمام لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

وی در ادامه در خصوص مصلی های نماز جمعه در سراسر کشور گفت 96 مصلی در دستور کار میباشد که بودجه نماز جمعه های در سطع کشور به اندازه یک دهم بودجه دانشگاهای کشور است وحمایت خیرین ومومنین را در سطع کشور می طلبد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در مراسم 15 خرداد شهرستان رودسر گفت 15 خرداد با سر آغاز انقلاب سر چشمه گرفته است حجت السلام طباطبائی طی سخنانی به  قیام 15 خرداد و شخصیت امام ره اشاره کرد گفت اولین هزینه ای که امام و یاران امام در 15 خرداد در منطقه ورامین به شهادت رسیدند 15 خرداد 42 از انجا سر چشمه گرفته است وانقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از قیام امام حسین ع بود که اسلام را زنده کرد و باعث بیداری مسلمان در جهان شد.

وی افزود امروز پرچم ولایت در دست کسی است که ارامش را به مسلمان هدیه داده است و آن را از ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی میداند و خونها محل بازی و تجارت ها نبود.

وی در خصوص فتنه 88 و ان اشوب ها گفت: اگر نبود بصریت ودشمن شناسی از اسیب هایی بود که می خوستند خون شهدا ضایع بکنند ولی رهبری محکم در مقابل انان ایستادگی کرد و ان غائله خاموش شد.

حجت السلام طباطبایی گفت قدرت دفاعی کشورما دشمن را به وحشت انداخته است امروز 80 هزار موشک در مقابل تحریم های طالمانه دشمنان ما میتوانیم روی پای خود به ایستیم اقتصاد مقاومتی فرمایشات رهبری که در سر لوحه کاری میباشد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: ملت ولایتی و اگاه اسلامی به برکت وجود خون شهدا هر گز اجازه حضور امریکا را نخواهند داد در کشور اسلامی ما در کنار مظلومین عالم هستیم این در حالی است که در اطراف ما اتش و باروت است و کشور ما گل بلبل میباشد.

وی افزود: امروز تمام تلاش استکبار اینست که اسراییل را حفظ بکند ما تحت رهبری انقلاب با قدرت ایستادگی میکنیم وی گفت حضور کشور ها در ایران نشان از صلابت رهبری اقتدار علم و شجاعت و نیز ما هر چه داریم از برکت خون شهدا و رهبری هست.

طباطبایی در ادامه افزود: داعش زاییده امریکا است داعش یعنی عربده کش وایران محل دفن داعش است و امریکا میداند که داعش درست کرده امریکا است وی در خصوص حضور میلیونی مردم کشورمان در سالگرد رحلت امام گفت نشانه حضور میلیونی مردم کشورمان به نشانه تبعیت از امام خامنه ای است که این حرکت دشمن را در معادلات مات مبهوت ساخته است و انها نمی توانند انها را از امام و ولایت و خون شهدا جدا سازند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار