کد خبر: ۲۴۰۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹ 04 June 2016


مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز از جابه‌جایی بیش از یک هزار تن کالا از ابتدای سال جاری در این استان تاکنون خبر داد.

سیدیعقوب میرکتولی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در استان البرز 78 شرکت خدماتی حمل بار مشغول به فعالیت هستند که فعالیت آنها به طور رسمی و با مجوزهای لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در طول سال گذشته شاهد جابه‌جایی حدود شش میلیون تن کالا توسط این شرکت‌ها از استان البرز به دیگر نقاط کشور بودیم که این رقم به طور قطع در سال جاری افزایش می‌یابد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد افزایش جابه‌جایی کالا در استان البرز بودیم که این امر یکی از شاخصه‌های افزایش تولید و رونق تولید به شمار می‌آید.

وی افزود: تنها از ابتدای فروردین ماه تا پایان اردیبهشت شاهد جابه‌جایی و انتقال بیش از 946 هزار تن کالا از طریق شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات باربری بودیم که میزان جابه‌جایی کالا نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز تصریح کرد: از ابتدای خرداد ماه تاکنون نیز مقادیر قابل توجهی کالا از طریق این شرکت‌ها از استان البرز جابه‌جا شده که حجم مجموع کالاها را به بیش از یک هزار تن افزایش داده است.

میرکتولی گفت: این میزان کالا با انجام بیش از 87 هزار سرویس باربری از استان البرز به نقاط مختلف کشور منتقل شده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه میزان جابه‌جایی کالا در استان البرز نسبت به دوره مشابه سال قبل چه میزان افزایش دارد، گفت: با مقایسه میزان جابه‌جایی کالا در 75 روز نخست سال جاری، شاهد افزایش 11 از نظر حجم کالاهای منتقل شده هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار