نماینده مردم قم در مجلس:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام راهپیمایی 15 خرداد به مستکبران جهان پایبندی به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
کد خبر: ۲۴۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹ 04 June 2016
به گزارش تابناک قم، احمد امیر آبادی روز شنبه در حاشیه راهپیمایی 15 خرداد در جمع خبرنگاران عنوان کرد: قیام 15 خرداد نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر مردم همیشه در صحنه مسیر بیت امام(ره) تا حرم مطهر(س) را به یاد آن روزها پیاده طی کرده اند و در این راهپیمایی حضور یافته اند به دلیل اهمیت چنین برگ زرینی در تاریخ ایران است.

وی تاکید کرد: ما آمده ایم تا بگوئیم بر آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلابی و دینی پایبند هستیم و بر این آرمان ها تا پای جان پافشاری می کنیم و این ارزشها هیچگاه کهنه نخواهند شد.

امیر آبادی خاطرنشان کرد: ارزش های انقلابی هر روز زنده تر و پایدار تر در اذهان مردم انقلابی ما خواهد ماند و از آن با جان خویش به دفاع می پردازند.

وی تصریح کرد: اگر پپروی از ولایت، رهبری و ثابت قدم ماندن بر ارزش های انقلابی و تاکید رهبری بر آرمان های انقلابی را در زندگی به کار بگیریم می توان از ارزشها صیانت کنیم.

وی گفت: پیام راهپیمایی 15 خرداد به مستکبرین جهان این است که ملت ایران همچنان بر آرمان های انقلابی و اسلامی پایبند هستند و راه امام و شهیدان را ادامه می دهند و هرگز از انقلاب خود پشیمان نخواهند شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار