کد خبر: ۲۴۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 04 June 2016


طلا، سکه و ارز

 رينگيت مالزیقیمت (ریال):۷,۳۲۳تغییر:۰درصد تغییر:۰.۰

فارسیافغانستانالعربیةTürkçeEnglish

شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

صفحه اصلیجستجوجدول فوتبالارزطلا و سکهشاخص بورسخودرو داخلیخودرو خارجیدوربین عکاسیکنسول بازیمصالح ساختمانیکالاهای عمومیلپ تاپآهن آلاتتلفن همراهتبلتتلویزیون

  

۰

+-

گروه استانها / حوزه سیستان و بلوچستان

http://fna.ir/FDT19T

۹۵/۰۳/۱۳ :: ۱۳:۳۳

15 خرداد ماه جاری صورت می‌گیردبرگزاری یادواره شهدای مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان

یادواره گرامیداشت شیخ الشهدای سیستان و بلوچستان شهید حاج شیخ علی مزاری و 60 شهید مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان برگزار می‎شود.

حجت‌الاسلام عبدالرضا مزاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای 15 خرداد، یادواره شیخ الشهدای استان سیستان و بلوچستان شهید حاج شیخ علی مزاری و 60 شهید مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان در محل قتلگاه شهدای فاطمیه برگزار می‎شود.

مسئول ستاد بزرگداشت شهدای مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) افزود: این مراسم شنبه (15خرداد) بعد از نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی روحانی جانباز دفاع مقدس حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب و مداحی حاج حسن شالبافان برگزار خواهد شد.

وی گفت: مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور این شهدای گرانقدر نیز امروز(پنج شنبه) ساعت 18 در محل گلزار شهدای زاهدان صورت می گیرد و از عموم مردم شهیدپرور و ولایی زاهدان برای شرکت در این مراسم دعوت می‎شود.

مزاری تاکید کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی مزاری، امام جماعت مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان بود که 18 خرداد ماه 69 روبه روی منزل خود و در مقابل دیدگان خانواده‌اش توسط عوامل مزدور وهابی به شهادت رسید و مقام معظم رهبری نیز طی پیامی ضمن تجلیل از فعالیت‌های مخلصانه این عزیز در جنوب شرق کشور، شهادت ایشان را تبریک و تسلیت گفتند.

وی تصریح کرد: مسجد حضرت علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان جزو مساجد شاخص این استان است که در زمان جنگ تحمیلی نیز در زمینه تامین نیرو و تدارکات جبهه به مدیریت شهید مزاری بیشترین نقش را داشت و مفتخر است که قریب به 40 نفر از نیروهای خدوم این مسجد مدال افتخار شهادت در دوران دفاع مقدس را به گردن خود آویختند.

مسئول برگزاری یادواره خاطر نشان کرد: پس از شهادت این عزیزان نه تنها از میزان فعالیت‌های مسجد کاسته نشد بلکه نیروهای خدوم و نمازگزاران آن با تلاش بیشتری در زمینه اشاعه فرهنگ غنی اسلام گام برداشتند و همین فعالیت‎ها موجب شد تا عده‎ای منافق و کوردل که تاب دیدن چنین صحنه‌هایی را نداشتند در 7 خرداد ماه 1388 طی یک انفجار تروریستی که توسط عامل انتحاری صورت گرفت، 20 نمازگزار این مسجد را در میان نماز مغرب به شهادت برسانند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار