کد خبر: ۲۳۹۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 02 June 2016

فرماندار فردیس گفت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌خواهند نسل جوان ما با اندیشه‌ها و آرمان‌ها و اهداف والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیگانه باشد.

علی‌قنبر زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردیس اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی و به دلیل سلطه کشورهای غربی بر حکام وقت و سرسپردگی و بی‌کفایتی رژیم طاغوت، ایران در جهان به عنوان کشوری تحت سلطه و عقب‌ مانده شناخته می‌شد.

وی افزود: این در حالی است که ملت ایران سال‌های متمادی برای دست‌یابی به استقلال و آزادی تلاش کرده و هر بار تلاش‌ها و مبارزات آنها با دخالت بیگانگان و حمایت مستقیم آنها از حکام سرسپرده به نتیجه نمی‌رسید.

فرماندار فردیس تصریح کرد: اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با برافراشتن پرچم قیام، نهضتی را پایه‌گذاری فرمودند که یکی از ثمرات آن تقویت روحیه خودباوری و عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی ملت ایران بود.

زمانی گفت: ملت ایران با اتکا به قدرت ایمان خود و با بهره‌مندی از هدایت‌های مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) توانست علیه حکومت تا بن دندان مسلح و جنایتکار طاغوت مبارزه کرده و پس از 2500 سال حکومت ستمشاهی، ریشه ظلم و جور و استبداد را خشک کند.

وی افزود: به طور قطع این پیروزی بزرگ و ارزشمند، مرهون هدایت‌ها و اندیشه‌ و آرمان والای امام خمینی (ره) است و دشمنان اسلام و انقلاب نیز این واقعیت را درک و به آن اعتراف کرده‌اند.

فرماندار شهرستان فردیس بیان داشت: به همین دلیل است که دشمنان می‌خواهند نسل جوان ما با اندیشه‌های امام خمینی (ره) بیگانه باشد، زیرا تا زمانی که اندیشه‌ امام در جامعه ترویج شود، آنها به اهداف شوم خود دست پیدا نخواهند کرد.

زمانی یکی از مهمترین وظائف مسؤولان، دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و نسل اول انقلاب را انتقال پیام امام (ره) و شهدا به نسل جوان توصیف کرد و گفت:‌ نسل‌های سوم و چهارم انقلاب تشنه دریافت پیام امام راحل و سیراب شدن از این چشمه جوشان است.

وی در پایان تصریح کرد: با تحقق این مهم، می‌توانیم انقلاب اسلامی نسلی مقاوم در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب تربیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار