کد خبر: ۲۳۹۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 02 June 2016


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز گفت: امام خمینی(ره) استقلال و حریت را برای ما به ارمغان آورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت الاسلام محمد حسینی نوری بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در ساوجبلاغ اظهار داشت: انتقال آرمان‌ها و اندیشه‌های امام راحل به نسل امروز یکی از مهمترین وظایف است.

وی ادامه داد: در این راستا باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی نسل امروز را با آرمان‌ها و اهداف امام خمینی بیش از گذشته آشنا کرده و این اندیشه‌ها را جهانی کنیم.

این مسؤول با بیان اینکه اشاعه سیره و روش زندگی امام راحل نیز یکی از مهمترین اقدامات است افزود: جوانان و نسل آینده باید با روش زندگی امام خمینی (ره) آشنا شده و آن را نسل به نسل انتقال دهند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان البرز با اشاره به اینکه ما برای به دست آوردن این انقلاب خون‌های بسیاری را دادیم،‌ گفت: باید با حفظ آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) راه آنان را ادامه داد و هرگز اجازه ندهیم که دشمنان به اهداف شومشان برسند.

حسینی نوری، رسیدن به توسعه و پیشرفت بیشتر را در سایه وحدت و همدلی مردم و مسؤولان عنوان کرد و بیان داشت: امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است لذا باید تمام تلاش خود را برای عملیاتی شدن این مهم به کار بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار