کد خبر: ۲۳۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹ 02 June 2016


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از اعزام زائران این استان به حرم مطهر با 540 دستگاه اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هیربد معصومی ظهر امروز در نشست بررسی برنامه‌های ستاد ارتحال امام(ره) در استان البرز اظهار داشت: توسعه خدمات‌رسانی به زائران از مهمترین اولویت‌های این ستاد است.

وی ادامه داد: براساس تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های خدمات‌رسان از تمام امکانات برای ارائه هر چه بیشتر خدمات به زائران استفاده می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌های مختلف این استان و بخشداران و دهیاران نیز از تمام امکانات برای ارائه خدمات به زائران استفاده خواهند کرد، بیان داشت: تمهیدات لازم به منظور ارائه خدماتی مانند غذا، اتوبوس، موارد امنیتی و امدادی برای 35 هزار زائر مهمان و 25 هزار زائر اعزامی از استان اندیشیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه استقرار و هماهنگی با دستگاه‌های امنیتی و خدمات‌رسان شامل نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس و بحران استان از مهمترین اقدامات و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران است، افزود: اقدامات فرهنگی در زمینه‌های مختلف انجام شده است.

به گفته معصومی، چاپ 50 هزار پوستر تبلیغاتی و توزیع آن به دستگاه‌های عضو ستاد ارتحال امام(ره) از مهمترین اقدامات فرهنگی در این زمینه است.

وی اعلام کرد: اعزام مبلغ به مساجد و برگزاری برنامه‌های متمرکز در شهرستان‌های استان البرز به مناسبت 14 و 15 خرداد از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 540 دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی مسافران زائران نیز فراهم شده است که در این زمینه، 290 دستگاه اتوبوس برای کرج، نظرآباد 55 دستگاه، طالقان20 دستگاه، ساوجبلاغ80 دستگاه، فردیس 100 دستگاه و اشتهارد40 دستگاه در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار