کد خبر: ۲۳۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 31 May 2016


معاون استاندار البرز با اشاره به اینکه کرج نیازمند پارک‌های موضوعی است، گفت: دهکده تفریحی گردشگری نیز یکی از این پارک‌های موضوعی است که نیاز شهروندان به اماکن تفرجی و تفریحی را برطرف ساخته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، هیربد معصومی اظهار داشت: براساس پیگیری‌های قبلی نمایندگان مجلس، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار و مساعدت‌های استانداری، هم اکنون عملیات احداث کمربند سبز کرج در اراضی باغستان در حال انجام است که روند مطلوب و رو به رشدی دارد.

وی با اشاره به اختصاص هزار هکتار از اراضی باغستان برای اجرای جنگل‌کاری به مدیریت شهری کرج افزود: این مهم هم‌اکنون به صورت فاز به فاز در حال انجام است.

این مسؤول از اهتمام ویژه استاندار البرز برای اجرای طرح کمربند سبز کرج خبر داد و عنوان کرد: این منطقه یکی از ریه‌های تنفسی شهر کرج است که باید با کاشت درخت و ایجاد عرصه‌های سبز، به کاهش آلودگی هوای این کلانشهر کمک کرد.

معصومی با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در زمینه کاشت جهادی درختان در اراضی جنگل‌کاری شمال‌غرب این کلانشهر ادامه داد: امید می‌رود این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد تا بتوان میزان سرانه فضای سبز در شهر را افزایش داد.

معاون استاندار البرز یادآور شد: در این بازدید یکی از موارد مطروحه فعالیت معدن در این منطقه است که باید هرچه سریع‌تر، این مهم نیز تعیین تکلیف شود.

وی گفت: متاسفانه فعالیت این معدن با کاربری دهکده فرهنگی تفریحی باغستان و ایجاد کمربند سبز کرج در اراضی شمال غربی شهر تضاد دارد که باید فکری برای این معدن شود که به نظر می‌رسد تا حد امکان باید این معدن جابه‌جا و به خارج از شهر انتقال یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار